Toon posts:

Amd 3200+ Cool probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD 3200+ box versie gekocht alleen het probleem is nu:

- De standaart cooler is volgens mij te slecht, temperatuur is: 69 C

Is dit normaal? Of heb ik een nieuwe betere cooler nodig?

Verwijderd

Als je hem goed gemonteerd hebt en hij wordt zo heet, dan moet je idd een andere koeler scoren. Mijn AMD XP 1800+ werd rond de 60 graden idle met die boxed cooler. Ik zou er fijn een SPire Whisperrock opzetten of iets dergelijks.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is wel een beetje hoog volgens mij, maar zit de cooler wel goed gemonteerd? Zit er spul tussen de cooler en de processor?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Het is niet schadelijk voor je cpu, maar aan de andere kant ook niet wenselijk ;)
Als alles qua koelpasta/montage/airflow goed zit is de kans groot dat het aan je cooler ligt :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je in de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen wordt hier op Gathering of Tweakers van je verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt. Het is hier namelijk geen Helpdesk waarin je te pas en onpas vragen achterlaat. In dit geval had je jezelf allang kunnen helpen door in de search en/of in de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te kijken :)

In dit geval is dat dus de Technische PMG FAQ B)

Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Dit topic is gesloten.