"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Heb er zelf ook eens over na gedacht, had toen geen oplossing en kon deze toen ook niet vinden. Ben benieuwd!
[ Voor 49% gewijzigd door CrashOne op 09-06-2003 16:45 ]
1
| <?=$PHP_SELF?> |
Ik zie dat je je .htacccess direct uit de manual hebt getrokken; dat zou dus moeten werken
Heb je het al eens met verschillende browsers geprobeerd? Ik kan me voorstellen dat er daar wat verschillen inzitten; en dat het niet zozeer aan de serverkant ligt. Tenslotte doet de browser een ander type request dan als je op de Reload button klikt
3o4 - Not Modified: Client has a cached document and performed a conditional request (usually by supplying an If-Modified-Since header indicating that it only wants documents newer than a specified date). Server wants to tell client that the old, cached document should still be used.
[ Voor 32% gewijzigd door Spider.007 op 09-06-2003 16:49 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
heeft tweakers frontpage hier iets voor omdat die ook een auto reload doen en een bunch plaatjes hebben.
oooh ja, vergeten te zeggen, ik wil geen javascript oplossing (set timeout oid) omdat de helft van de gebruikers van de pagina hun javascript uit hebben staan
[ Voor 33% gewijzigd door bras op 09-06-2003 17:07 ]
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Verwijderd
Elke browser zal dus de refresh aanvraag apart behandelen. Het probleem is dus waarschijnlijk dat bij je META Refresh je browser geen If-Modified-Since header meestuurd en je server dus een HTTP 200 verstuurt.
Een oplossing tot je probleem zou een simpel javascriptje kunnen zijn. Gebruik bv een timer en als deze klaar is laat je JavaScript een redirect uitvoeren (hopen dat dit werkt
Mocht je ooit nog wel de refrest via een META TAG willen gebruiken, geloof dat ie als header gespecificeerd staat voor HTTP/1.2
Zag net pas dat je eigenlijk geen JavaScript wil
Nog even verder gelezen en gezocht. Weet vrijwel zeker nu dat het je niet zal lukken binnen je META TAG, JavaScript is toch echt enigste oplossing.
[ Voor 18% gewijzigd door Glock op 09-06-2003 20:37 ]
headers kan ook via de .htaccess btw
[ Voor 46% gewijzigd door HunterPro op 09-06-2003 20:57 ]