Soulseek loopt iedere keer vast

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ik heb net Soulseek maar weer eens geinstalleerd (en meteen gevonden wat ik zocht, dus wilde het wel graag even blijven gebruiken).

Maar hij loopt iedere keer vast, kan meestal net 1 file zoeken en aanklikken, hoppa vast.
Hij staat dan nog wel te downlaoden (files op m'n schijf worden groter)
Maar de interface hangt compleet. Wit scherm met een zandloper en Windows geeft aan Soulseek.exe (reageert niet).

Specs:
Windows XP Pro SP1 + alle updates
Soulseek release 148

Soms gaat hij na een paar minuten ineens weer verder. Soms niet. Dan moet ik Soulseek dus met Ctrl Alt Del afsluiten en opnieuw starten. Ben ik weer m'n queue kwijt :(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

misschien worden op dat moment je files wel geshared op het netwerk. ik heb mijn mp3 files op een andere pc staan hier in het thuisnetwerk, en als ik slsk open dan moet ik ook altijd even wachten voordat ik alles kan gebruiken..

let eens op je memory gebruik...
het aantal files wat je shared op het netwerk
en of je wel een aantal poorten hebt opengezet..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Al een keer een de-install gedaan het soulseek opnieuw geinstalleeerd? Of misschien is deze versie die jij hebt misschien niet helemaal perfect. Probeer anders een andere versie? Of download het opnieuw :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem. Denk dat het aan Winxp ligt, met name javavm. Maar ik ben wel nooit m'n queue kwijt.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12 19:36

Korakal

Up up up!

Ik heb dit probleem ook, met meerdere versies van Soulseek. Toen het na de laatste update nog steeds zo was heb ik het maar links laten liggen :/

Ook WinXP, zowel met als zonder SP1 geprobeerd. Microsoft VM.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:46
is het niet wat vibe-line zegt, dat slsk je mp3 dir scant ofzo, gebeurde bij mij de eerste keer iig wel.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Tampie schreef op 09 juni 2003 @ 16:20:
is het niet wat vibe-line zegt, dat slsk je mp3 dir scant ofzo, gebeurde bij mij de eerste keer iig wel.
hmm ging wat fout..

als je slsk opstart worden niet alleen je mp3 files geladen, maar ook de rooms die op autojoin staan inclusief de users die op die rooms aanwezig zijn.. bovendien worden ook de users in je favourite list geladen... al met al kost dit wel wat tijd... zeker als je veel files hebt, en die ook nog eens op je netwerk hebt staan.

toch moet ik zeggen dat versie 148 een stuk sneller met laden is dan versie 139 (voor de grote update ronde)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 16:26 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ik had maar een paar files gedeeld (nog geen 100 bij elkaar) en ik had nog geen rooms enzo waar ik in kwam. En geen contact/friends list.

Ik heb net Win 2000 weer op m'n bak geinstalled en daaronder werkt hij wel goed.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1