HCC -> Mycom -> Asus v7700 met bril????

Pagina: 1
Acties:

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Hallo allemaal
ik wil even mijn gal spuwen op Mycom op de Hcc.

Ik was op zoek naar een Asus v7700 pure.
dus zonder bril en ongein.

Krijg ik bij de stand van Mycom een flyer in m'n handen gedrukt met daarop een prijslijst.
WAT ZIET MIJN OOG?

Een ASUS V7700 32 MB DDR Deluxe met bril en tv-out/tv-in! voor het luttele bedrag van 675 piekjes.

Sodeju, dat is niet duur; dacht ik bij mezelf

Thuisgekomen snel de doos opengemaakt en wat schets mijn verbazing::::::::((((((
Er zit een bril bij, maar de aansluiting voor de bril is op de kaart weggelaten
WHAT THE F*CK?????

ook is er geen tv-in te vinden op de kaart.

Nou, vandaar dat ze zo goekoop waren, ik voel me flink genaaid!!!! :( :( |:(

Zijn er meer gedupeerden en is er enige mogelijkheid dat die bril ooit nog op de kaart aangesloten kan worden d.m.v. expansion boards?

bvd,

Lambo

• McLambo
  • Nu online

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
hallo? waarom reageert hier nou niemand op?

OK, ik had misschien die doos daar ter plekke uit elkaar moeten trekken, om te kijken of alles werkt. Maar ik dacht van: wauw, een doos". Meestal krijg je je hardware in zo'n ranzig zakje,
maar goed.

Niemand zo stom geweest om zo'n ding te kopen?

Verwijderd

ja dat had ik dus ook ik was goed pissig ben meteen naar de mycom winkel gegaan en gezegd dat ik dit niet pik.
Ik moesthet service centrum maar bellen ik zeg ik ben nu hier bel jij maar.
Na 5 minuten kwam hij terug wel met de luxe en zei neem deze maar wij regelen het wel.
Echt klasse dus van die van die jongen.
maar jammer dat zijn bazen de boel lopen te flessen. 8-)
maar ondanks dat heb ik toch al mijn spullen daar weer gekocht op de hcc beurs want over het algemeen vind ik het een toffe zaak.
jammer alleen dat ze in de winkel zo duur aan het worden zijn.

• McLambo
  • Nu online

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Ik heb ondertussen even een emailtje gestuurd dat ze maar mooi die VR100 upgrade set naar me opsturen of een gedeelte van het aankoopbedrag terugstorten, want ik pik dit ook niet zeg.

echt vaag hoor. Denk je: ik hoop het maar bij mycom in plaats van één of ander ranzig standje. en nou, moe je zien...