[XP] nog een pictogram probleem

Pagina: 1
Acties:

• araphor
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vaak, als ik een pictogram versleep vanaf mijn desktop naar een venster, blijft het versleepte pictogram daarna in mijn beeld staan. Het verdwijnt pas na een reboot. Is dit een bekend probleem in XP? Is hier een oplossing voor bekend?

Afbeeldingslocatie: http://outofbody.nl/forum/move1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://outofbody.nl/forum/move2.jpg

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Als ik het goed begrijp blijft het plaatje over een ander venster heen gewoon zichtbaar?

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

Verwijderd

Dit heb ik ook wel eens, ik druk dan op F5 (refresh) en bij mij is het probleem dan over.

• cobratbq
Als het niet over is, toch ff goed onderzoeken.
Het kan ook zijn dat het geheugen van je videokaart kapot is.
Heeft iemand wel eens gehad dat er telkens icoontjes zomaar verdwenen.
Die had ook kapot geheugen, dan gaat er ook iets verkeerd en hij kreeg ook rare effecten met zijn icoontjes.

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

• araphor
  • Niet online
Ja, het pictogram blijft inderdaad zichtbaar, alsof het always-on-top is. Het ligt zeker niet aan mijn videokaart, want ik die heb ik vorige week vervangen voor een nieuwe, en het probleem is er nog steeds.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Interessant, ik heb dat nooit met pictogrammen maar wel zo af en toe met items uit het StartMenu, of het menu Favorieten uit InternetExplorer. Blijven ook staan op je scherm, je kunt refreshen wat je wilt maar zolang je explorer niet beeindigd en opnieuw start (explorer als in de taakbalk en desktop shell), verdwijnen ze niet.

Rebooten of uit/inloggen is natuurlijk ook een oplossing.

Ik hou het erop dat dit soort dingen gewoon bugjes in XP zijn.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• araphor
  • Niet online
Ik keek zojuist in m'n task manager, en wat schept mijn verbazing:

Afbeeldingslocatie: http://outofbody.nl/forum/move3.jpg

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Drag? wasda?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 18:38
Procces uitschakelen, uit msconfig, zoeken naar register sleutels en zoeken naar drag als bestand en deleten!

• cobratbq
ik ken het iig niet.

Verwijderd

Volgens mij heb je een virus of een trojan op je pc staan.Toch maar eens een scanner eroverheen laten gaan.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 18:38
Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 15:47:
Volgens mij heb je een virus of een trojan op je pc staan.Toch maar eens een scanner eroverheen laten gaan.
Trojan? Neuh :)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 21:33

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mag ik even om je logo...... hahahahahahahaha... lachen :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1