weet iemand waar ik de complete versie van IE 6.0 kan downloaden? (dus niet de link waarmee je vervolgens verbinding maakt met de website van Microsoft en dan IE 6.0 gaat dowloaden) Ik wil namelijk IE 6.0 op een systeem installeren van iemand met een trage internetverbinding.
Ik geloof niet dat dit mogelijk was, naar aanleiding van een nieuwsbericht van een paar weken gelegen. Klik
Ik weet het alleen niet zeker.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Kijk eens naar de datum van het nieuwsberichtMorax schreef op 09 juni 2003 @ 13:12:
Ik geloof niet dat dit mogelijk was, naar aanleiding van een nieuwsbericht van een paar weken gelegen. Klik
De webinstall downloaden, en dan runnen met wat parameters: c:\ie6setup.exe /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"
Verwijderd
Voor alle duidelijkheid: het antwoord staat er al (mijn 1e posting), dubbel zelfs (sewer heeft het nog eens gepost)
Ja, ik zat net het nieuws een beetje te lezen, en toen merkte ik al dat ik fout zatVerwijderd schreef op 09 June 2003 @ 13:15:
[...]
Kijk eens naar de datum van het nieuwsbericht, ennuh kijk dan nog eens bij windows XP, welke versie daar in zit
Het had in ieder geval niets te maken met de vraag die gesteld werd, mijn fout
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
heb ik ook gedaan, thanks anywayVerwijderd schreef op 09 June 2003 @ 13:14:
Je had best even mogen zoeken hoor...
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;257249
Gebruik de search 
Ik al vaak langs gekomen dit
Ik al vaak langs gekomen dit
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Een van de eerste zoekresultaten die ik vond was [rml][ W2K] Internet Explorer 6 full download ?[/rml]. Goed te vinden dus en dit kan dus ook wel op slot. Neem wel de juiste taal trouwens 
Trouwens is alleen 'zoek' zeggen niet echt behulpzaam, ook als het al is beantwoord
Trouwens is alleen 'zoek' zeggen niet echt behulpzaam, ook als het al is beantwoord
En iets uitgebreider gezegd zodat het duidelijk is waar je het over hebt:
Internet Explorer Administration Kit (IEAK) programs and tools make it easy for you to create, deploy, and manage custom browser packages.
[ Voor 52% gewijzigd door F_J_K op 09-06-2003 14:15 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()