Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Ik gebruik ook geen ACPI , maar mijn hd's schakelen zich ook uit. Niets aan de hand hoor. De stroom gaat er zeg maar af. Gebeurt ook als je gewoon de pc uit zet.Emerge schreef op 09 June 2003 @ 12:57:
IK heb net XP Professional geinstalleerd zonder ACPI omdat ik gezeik kreeg met het afsluiten van windows, dat deed ie namelijk niet meer.
Maar wat ik nu merk is dat Windows m'n harde schijven uitschakelt bij het afsluiten, zodra de bios weer in zicht komt, dan schakelen ze weer in. Is dit normaal wanneer je geen ACPI gebruikt of zou dit niet mogen gebeuren?
Ik kan me voorstellen dat dit niet echt gezond is voor m'n systeem.
Thanks alvast!
Raku
Dus bij het herstarten schakelt Windows de schijven uit terwijl dit uiteraardt niet zou moeten. Wat zijn je power instellingen in het BIOS
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Gelukkig maar. Mag ik dan wellicht een andere vraag stellen; heb je én in windows én in je bios ACPI uitstaan, of staat één van beiden wel ingeschakeld? Ik heb ze namelijk beiden uitstaan.
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?