Toon posts:

gta vice city

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er helemaal geen level skip cheat voor vice city voor de pc?! Die map dat je zo'n rc helicopter moet besturen lukt voor geen meter!

Thanks

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Je wordt niet gedwongen om missies te doen, je kan ook gewoon de rest doen, er is geen vaste missiepatroon. Het enige waar je dan mee zit is dat je het spel niet helemaal hebt uitgespeeld als je die missie niet hebt gedaan en die die daarna komen.
Missieskip cheats zullen er niet zijn, aangezien je meerdere missies tegelijk kan hebben. Je kan ook aan iemand anders vragen of hij/zij die missie voor je doet zodat je verder kan :)

The devil is in the details.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is effe oefenen met die chopper, maar verder best te spelen.
Wat je evt kunt doen is er een gamepad aanhangen en die keys daarop mappen, speelt echt een heel stuk makkelijker dan met het keyboard.

Verwijderd

pffff die chopper missie is egt te moeilijk voor mij..... je kunt die chopper nooit heel houden.... ach jah dan maar in me golfkarreke rondrijden is voor mij al moeilijk genoeg >:)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 13:22:
pffff die chopper missie is egt te moeilijk voor mij..... je kunt die chopper nooit heel houden.... ach jah dan maar in me golfkarreke rondrijden is voor mij al moeilijk genoeg >:)
Jawel, Kijk maar eens in het grote topic.

Ten eerste even je controls veranderen zodat hij makkelijker te besturen is.
Dan pak je niet meteen de eerste bom, maar ga je eerst het gebouw in en vlieg je tegen de mannetjes aan zodat ze dood gaan.

Daarna kan je op je gemakje de bommen plaatsen zonder dat de helicopter stuk gaat. Begin onderaan, als je de laatste plaatst ben je namelijk meteen direct klaar, op deze manier hoef je het kortst te vliegen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

dreeke schreef op 09 June 2003 @ 13:24:
[...]

Dan pak je niet meteen de eerste bom, maar ga je eerst het gebouw in en vlieg je tegen de mannetjes aan zodat ze dood gaan.

Daarna kan je op je gemakje de bommen plaatsen zonder dat de helicopter stuk gaat. Begin onderaan, als je de laatste plaatst ben je namelijk meteen direct klaar, op deze manier hoef je het kortst te vliegen.
DANKJEWEL _/-\o_
maar ik zit te hele tijd te rotzooien met de besturing gaat altijd fout :'(

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 13:30:
[...]

DANKJEWEL _/-\o_
maar ik zit te hele tijd te rotzooien met de besturing gaat altijd fout :'(
Daarom de controls (tijdelijk) aanpassen in het spel.

NUM9 (vooruit) --> NUM8
NUM6 (achteruit) --> NUM5 of NUM2
NUM1 (links draaien) --> NUM4
NUM2 (rechts draaien) --> NUM6

dat speelt al een heel stuk makkelijker, voor mij iig.
Je bedient de numpad met je rechterhand en de linkerhand gebruik je om de cursor toetsen te besturen, voor omhoog/omlaag.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
dreeke schreef op 09 June 2003 @ 13:24:
[...]

Kun je net zo goed meteen 1 bom meenemen om die dan bovenin te plaatsen :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• dreeke

dreeke

outdated icon

Marv schreef op 09 June 2003 @ 13:34:
[...]

Kun je net zo goed meteen 1 bom meenemen om die dan bovenin te plaatsen :P
Nope, dan gaat namelijk de klok al lopen. Als je geen bom pakt blijft de klok stilstaan en heb je daarna dus nog veel meer tijd over om de bommen te plaatsen.

Verwijderd

pfjoew heel gedoe met die chopper...... vraagje :? soms staat er van je kledingpak is geleverd hoe kan ik dan weten als ik andere kleren aan wil doen waar ik die ergens moet halen??? ik weet alleen waar ik me golfpakkie kan halen....

• dreeke

dreeke

outdated icon

Er staat ook bij waar 'ie geleverd is. Dan even op de plattegrond kijken. Die kan je op internet vinden.

Kijk maar even in dit topic :)
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 7[/rml]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Mentalist

[avdD]

Ik heb nog niet echt goed gekeken naar die RC helicopter missi, maar in alle "gewone" voertuigen kun je health cheat gebruiken. Als je in een voertuig zit en je gebruikt de healthcheat is je voertuig ook meteen weer helemaal goed.

Ok, als je een deur eraf hebt gereden oid dan blijft die eraf liggen, maar rook verdwijnt dan en lekke banden zijn meteen weer opgeblazen :). Zelfs als je voertuig al in de hens staat kun je nog snel de healthcheat tikken, en dan kun je gewoon verder rijden/vliegen/varen/whatever ;)).

[ Voor 17% gewijzigd door Mentalist op 09-06-2003 16:38 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

cheats......sigh!

Als je alleen games kunt spelen met behulp van cheats dan speel je geen games....

There is no place like ::1

Verwijderd

swampy schreef op 09 June 2003 @ 16:41:
cheats......sigh!

Als je alleen games kunt spelen met behulp van cheats dan speel je geen games....
da is op sommige vlakken misschien waar maar als ge GTA wilt uitspelen zonder cheats kunt ge wel lang bezig zijn .
en die helicoptermissie is toch nie moeilijk, pas gewoon uw controls effe aan en het gaat gelijk niks.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 16:47:
[...]

da is op sommige vlakken misschien waar maar als ge GTA wilt uitspelen zonder cheats kunt ge wel lang bezig zijn .
en die helicoptermissie is toch nie moeilijk, pas gewoon uw controls effe aan en het gaat gelijk niks.
Als een missie de eerste keer niet lukt, doe dan voor een tijdje iets anders and probeer het opnieuw. Simpel!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Mentalist

[avdD]

swampy schreef op 09 June 2003 @ 16:52:
[...]

Als een missie de eerste keer niet lukt, doe dan voor een tijdje iets anders and probeer het opnieuw. Simpel!
Dat is dan weer leuk aan GTA, als een missie niet lukt dan ben je niet af oid, dan kun je gewoon verder.

Ik ben trouwens gewoon lui en wil af en toe wat tussendoor spelen, en heb dus lekker lame een savegame gedownload (met 99% en 100% completed) en een flinke hoop cheats voor ammo ingevoerd. Die missies doe ik wel als ik veel tijd over heb en er zin in heb :P

Ik wou ook meteen de helicopter hebben trouwens 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 09-06-2003 17:03 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

W3ird_N3rd schreef op 09 June 2003 @ 17:02:
[...]

Dat is dan weer leuk aan GTA, als een missie niet lukt dan ben je niet af oid, dan kun je gewoon verder.

Ik ben trouwens gewoon lui en wil af en toe wat tussendoor spelen, en heb dus lekker lame een savegame gedownload (met 99% en 100% completed) en een flinke hoop cheats voor ammo ingevoerd. Die missies doe ik wel als ik veel tijd over heb en er zin in heb :P

Ik wou ook meteen de helicopter hebben trouwens 8)7
Heb nu 80 hidden packages and die Sea Sparrow is toppie, met machine geweer onderin!

Pagina: 1