Is er helemaal geen level skip cheat voor vice city voor de pc?! Die map dat je zo'n rc helicopter moet besturen lukt voor geen meter!
Thanks
Thanks
The devil is in the details.
Verwijderd
Jawel, Kijk maar eens in het grote topic.Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 13:22:
pffff die chopper missie is egt te moeilijk voor mij..... je kunt die chopper nooit heel houden.... ach jah dan maar in me golfkarreke rondrijden is voor mij al moeilijk genoeg
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
DANKJEWELdreeke schreef op 09 June 2003 @ 13:24:
[...]
Jawel, Kijk maar eens in het grote topic.
Ten eerste even je controls veranderen zodat hij makkelijker te besturen is.
Dan pak je niet meteen de eerste bom, maar ga je eerst het gebouw in en vlieg je tegen de mannetjes aan zodat ze dood gaan.
Daarna kan je op je gemakje de bommen plaatsen zonder dat de helicopter stuk gaat. Begin onderaan, als je de laatste plaatst ben je namelijk meteen direct klaar, op deze manier hoef je het kortst te vliegen.
Daarom de controls (tijdelijk) aanpassen in het spel.Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 13:30:
[...]
DANKJEWEL
maar ik zit te hele tijd te rotzooien met de besturing gaat altijd fout
Kun je net zo goed meteen 1 bom meenemen om die dan bovenin te plaatsendreeke schreef op 09 June 2003 @ 13:24:
[...]
Jawel, Kijk maar eens in het grote topic.
Ten eerste even je controls veranderen zodat hij makkelijker te besturen is.
Dan pak je niet meteen de eerste bom, maar ga je eerst het gebouw in en vlieg je tegen de mannetjes aan zodat ze dood gaan.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Nope, dan gaat namelijk de klok al lopen. Als je geen bom pakt blijft de klok stilstaan en heb je daarna dus nog veel meer tijd over om de bommen te plaatsen.Marv schreef op 09 June 2003 @ 13:34:
[...]
Kun je net zo goed meteen 1 bom meenemen om die dan bovenin te plaatsen
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Mentalist op 09-06-2003 16:38 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
There is no place like ::1
Verwijderd
da is op sommige vlakken misschien waar maar als ge GTA wilt uitspelen zonder cheats kunt ge wel lang bezig zijn .swampy schreef op 09 June 2003 @ 16:41:
cheats......sigh!
Als je alleen games kunt spelen met behulp van cheats dan speel je geen games....
Als een missie de eerste keer niet lukt, doe dan voor een tijdje iets anders and probeer het opnieuw. Simpel!Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 16:47:
[...]
da is op sommige vlakken misschien waar maar als ge GTA wilt uitspelen zonder cheats kunt ge wel lang bezig zijn .
en die helicoptermissie is toch nie moeilijk, pas gewoon uw controls effe aan en het gaat gelijk niks.
Dat is dan weer leuk aan GTA, als een missie niet lukt dan ben je niet af oid, dan kun je gewoon verder.swampy schreef op 09 June 2003 @ 16:52:
[...]
Als een missie de eerste keer niet lukt, doe dan voor een tijdje iets anders and probeer het opnieuw. Simpel!
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 09-06-2003 17:03 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Heb nu 80 hidden packages and die Sea Sparrow is toppie, met machine geweer onderin!W3ird_N3rd schreef op 09 June 2003 @ 17:02:
[...]
Dat is dan weer leuk aan GTA, als een missie niet lukt dan ben je niet af oid, dan kun je gewoon verder.
Ik ben trouwens gewoon lui en wil af en toe wat tussendoor spelen, en heb dus lekker lame een savegame gedownload (met 99% en 100% completed) en een flinke hoop cheats voor ammo ingevoerd. Die missies doe ik wel als ik veel tijd over heb en er zin in heb
Ik wou ook meteen de helicopter hebben trouwens
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq