Ik heb een table met daarin een form.
Als ik dit form met onderstaande code in de table zet dan wordt mijn table een regel groter.
Als ik nu de regel </form> verwijder zie code hieronder.
Dan komt er geen extra regel in mijn table te staan. Het form werkt nog wel als ik hem niet afsluit maar liever doe ik het op een andere manier.
Is er misschien een manier om de grote van het form in te stellen ? De hoogte van de table instellen werkt niet dit was mijn eerste suggestie.
Als ik dit form met onderstaande code in de table zet dan wordt mijn table een regel groter.
PHP:
1
2
3
4
5
| <?php echo("<form action=$PHP_SELF method='post'>"); echo("<input type='text' name='zoektxt' value='Search website ...' size='35' style='font-size: 10px; width: 220px; height: 20px;' onFocus=\"zoektxt.value ='';\">"); echo("</form>"); ?> |
Als ik nu de regel </form> verwijder zie code hieronder.
PHP:
1
2
3
4
| <?php echo("<form action=$PHP_SELF method='post'>"); echo("<input type='text' name='zoektxt' value='Search website ...' size='35' style='font-size: 10px; width: 220px; height: 20px;' onFocus=\"zoektxt.value ='';\">"); ?> |
Dan komt er geen extra regel in mijn table te staan. Het form werkt nog wel als ik hem niet afsluit maar liever doe ik het op een andere manier.
Is er misschien een manier om de grote van het form in te stellen ? De hoogte van de table instellen werkt niet dit was mijn eerste suggestie.