Ik heb deze kaart dus gekocht. Nu is mijn probleem dat ik UT speel en een framerate van 20 gem. Dit vind ik vrij laag. Hoe ken ik dit verhogen???? gebruik de nieuwe detonator en directX 8.0. En welk tweak progje gebruiken jullie???
komen ze. mobo abit BE6, 256 mb100, 13 gig hd maxtor, P3 500(niet geklokt) wat wil je nog meer weten???
Verwijderd
de instellingen in UT!Op zaterdag 25 november 2000 21:09 schreef Traceman(KS) het volgende:
komen ze. mobo abit BE6, 256 mb100, 13 gig hd maxtor, P3 500(niet geklokt) wat wil je nog meer weten???
972x860 ofzoiets. 16bits kleuren. alles high staan. direct 3d. Maar met mijn andere kaart een viper 770 had ik het dubbele aan frames. Dat vind ik zo gek. als je nog meer moet weten vraag maar dan.
Verwijderd
Simpel, GF2 is meer gericht op T&L dan de 3DFX core van UT. Zet alles op medium, en het is al een stuk speelbaarder (40fps gem met een min van 20 moet je dan toch wel halen)
high-res models
coronas
en de lighting optie (ff naam kwijt, zo laat, zo veel bier ...)
maken het meeste uit...
UT is geschreven voor de 3DFX, dit gaat tegen alle logica van de GF kaarten (een TnT2Ultra doet het net zo goed bijna....)
En ik zou zo wie zo al niet de laatste drivers installeren (7,17 met dx 8.0).
Deze Det drivers zijn nl. beta en een stuk langzamer...dx8.0 zitten veel M$ updates (bugs dus) in...Je kan ook de S3TC opengl.dll driver proberen (sorry, geen link...ben winhoos aan het opnieuw installeren)..ff search, kom je er wel.
Uiteraard is geldt dit alleen als je geen win98 ofzo draait...bij win2k schijnt deze combinatie wat fps extra te leveren...of dit altijd zo is....
high-res models
coronas
en de lighting optie (ff naam kwijt, zo laat, zo veel bier ...)
maken het meeste uit...
UT is geschreven voor de 3DFX, dit gaat tegen alle logica van de GF kaarten (een TnT2Ultra doet het net zo goed bijna....)
En ik zou zo wie zo al niet de laatste drivers installeren (7,17 met dx 8.0).
Deze Det drivers zijn nl. beta en een stuk langzamer...dx8.0 zitten veel M$ updates (bugs dus) in...Je kan ook de S3TC opengl.dll driver proberen (sorry, geen link...ben winhoos aan het opnieuw installeren)..ff search, kom je er wel.
Uiteraard is geldt dit alleen als je geen win98 ofzo draait...bij win2k schijnt deze combinatie wat fps extra te leveren...of dit altijd zo is....
Tot hoever kan je die Geforce 2 mx overklokken?
Als ik een practice session opstart gaat tie wel goed rond de 60fps, maar als ik het internet op ga en dan ga spelen draait tie er maar 20 gem
vind het maar gek iemand hier antwoord op???
Verwijderd
Probeer het eens op OpenGL mode.. als UT dat heeft.. werkt bij mij met CS perfect dus.. ook op 1024*768 16-bits.. en dan alles HIGH..
Geforce en UT is in opengl met maar heel weinig detonator drivers stabiel.. Ik zou directx 8.0 eraf kicken en ook geen directx 8.0 drivers gebruiken maar gewoon 5.28 of zo
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Pagina: 1