Ik zat laatst op mijn werk een pc voor een collega van mij te installeren en nou was het probleem dat hij voor de rest (naast Windows) geen installatiesoftware had. Het is een al wat oudere computer: een Pentium II 466 Mhz Celeron, als ik me niet vergis, met een onboard geluids- en videokaart... Nou herkent die computer het geluid niet en kan ie alleen de standaard VGA drivers installeren, wat dus resulteert in een resolutie van maximaal 640 x 480 op 16 kleuren...
Wie o wie kan mij helpen de juiste drivers te vinden, want ik word er gek van...
Ik heb wat zaken opgeschreven die op of naast de verschillende chips stonden op het moederbord zelf:
Award S/N 170337932
Inbond W83627F-AW
ASUS AS99127F (hier was al wat over te vinden, maar ik weet niet of dit alleen op het moederbord betrekking had)
ITE IT8888F 9919 DXS ZM3K40
By the way, de computer heeft 5 PCI sloten en geen AGP. Niet dat dit verder boeiend is, maar misschien dat iemand dit moederbord herkent...
Alvast thanx...
Wie o wie kan mij helpen de juiste drivers te vinden, want ik word er gek van...
Award S/N 170337932
Inbond W83627F-AW
ASUS AS99127F (hier was al wat over te vinden, maar ik weet niet of dit alleen op het moederbord betrekking had)
ITE IT8888F 9919 DXS ZM3K40
By the way, de computer heeft 5 PCI sloten en geen AGP. Niet dat dit verder boeiend is, maar misschien dat iemand dit moederbord herkent...
Alvast thanx...