Toon posts:

[RedHat 9] CD2 pakt ie niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand het probleem al gehad dat er op CD2 van RedHat9 een OpenOFfice bestand niet staat en dat daardoor de installatie niet door kan gaan ??

Ik heb dit probleem dus wel :(

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Erh....

Al gekeken of de checksum klopte? Misschien is het downloaden niet goed gegaan?

Wat heb je al geprobeerd? (Niet dat je veel opties hebt :) )

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Checksum draaien (install bied die optie) en als je de cd dan iet ingelezen krijgt de cd opnieuw branden.
Ik had t zelfde, bleek de cd toch niet zo 24x te zijn als t label me vertelde. De 2e op 16x gebrandt deed t daarna perfect.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
Pantagruel schreef op 09 June 2003 @ 12:18:
Checksum draaien (install bied die optie) en als je de cd dan iet ingelezen krijgt de cd opnieuw branden.
Ik had t zelfde, bleek de cd toch niet zo 24x te zijn als t label me vertelde. De 2e op 16x gebrandt deed t daarna perfect.
Ja toch maar wel he. Idd ik had die check overgeslagen :$ ik ga het even proberen ! Later nieuws volgt !

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Volgende keer mag je dat eens eerst proberen voordat je iets post, lijkt me een stuk makkelijker, nietwaar ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:14
Met dit topic kan niemand natuurlijk iets he....ja, er heeft vast wel eens iemand een mislukt gebrand CD'tje gehad, even de MD5-sum checken is het devies (wat er uit moet komen staat op de FTP in een klein bestandje, in dezelfde dir als de ISO's).

Als het niet werkt, download 'm eens van een andere mirror, brand hem opnieuw, en kijk of het dan beter werkt.

Volgens mij probeerde moto-moi dit topic net al te sluiten en maak ik dat per ongeluk ongedaan....oeps :)

Nou, nogmaals dicht dan....eerst zelf maar eens proberen voordat je een topic van 3 regels opent.

[ Voor 25% gewijzigd door Wilke op 09-06-2003 13:23 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.