Toon posts:

Lullig gedoe op TA forum

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn een paar DPC leden die zich wat mij betreft nogal lullig gedragen op het TA forum, lees link
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=214723

Een paar dagen geleden hebben DSMarty en Wildhagen zich al eens verontschuldigd voor dergelijke postings en dat werd geaccepteerd door de TA leden maar ene Jediron zoals hij zich daar noemt schijnt het niet te kunnen laten de goeie sfeer die er is tussen TA en DPC te verpesten.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn van DPC?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat valt wel mee toch?

TA en DPC zitten beiden regelmatig met dat soort kreten te gooien, dat is gewoon een uitting van vriendschappelijke competitie.

Verwijderd

Topicstarter
Een beetje vriendschappelijk jennen doe ik daar ook regelmatig maar de manier waarop je iets zegt met hier en daar een :) of een :D danwel een ;) komt toch heel anders over dan dit:

jediron

Junior Member Date Posted: Aug/13/2000 5:09 AM

Muhahahahahaha...

DPC RULEZ.....SUCKERS.

We are growing by the day

MF6= over 10miljoen blocks!!

KILL ANANDTEAM.... KILL'em ALL...heheheh

MMMOOOOOOOJHHHHHHhhhhhhh!!!!!!!!!

Dit is de posting waar DSmarty en Wildhagen zich voor hebben verontschuldigd, dat komt niet echt leuk over of wel?

• Chaos
  • Niet online
Hmm, dat is inderdaad niet zo aardig. Ik had alleen gekeken naar die link die jij gaf...

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ja, het is erg, maar wat doe je er tegen? je moet ten eerste zien uit te vinden wie het is, wat al vrij lastig is als hij een andere nick gebruikt.

maar dan nog, zelfs als je zou weten wie het doet, wat kun je dan doen behalve diegene erop aanspreken?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Diadem:

Je hebt helmaal gelijk, ik hoop alleen dat hij dit leest en inziet dat dit geen manier vandoen is, bovendien hoop ik dat deze posting andere leden van DPC ervan zal weerhouden om zich op deze manier te gedragen op een forum van een team waar ze zich altijd correct zoniet vriendelijk ten opzichte van DPC opstellen.

Ik hoop dat meer mensen het hier mee eens zijn en dat ook laten blijken zodat we dit soort incindenten (die ook al voor mijn tijd bij DPC zijn voorgekomen) niet meer zullen gebeuren!

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
Het is jammer dat iemand dit soort kinderachtig gedrag vertoont. Ik dacht dat een tijdje terug al eens een keer is afgesproken om niet meer dit soort reacties te plaatsen (brak Engels ook nog, ?10 MILJOEN blocks, BIJNA goed, zucht....). Sommige mensen hebben een erg kort geheugen.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb alweer mijn excuses aangeboden op het TA-forum.

Tevens heb ik contact gezocht met Jediron, hij beschouwde dit als een geintje, ondanks het gemis aan smilies en andere "grappige" aanduidingen.

Ik heb hem erop gewezen dat zowel wij als TA dit niet waarderen...
Waarop hij heeft toegezegt niet meer op die manier te posten op TA, en zeker geen flame-threads gaat uitlokken.

M. vr. gr. DSmarty

Verwijderd

Hallo zeg, nou zie ik wat er allemaal gelult word. Word zwaar overtrokken hoor, maar tja. Da's mijn mening.

Dat er geen smilies bij zaten, is omdat ik "nog" niet wist dat het bij Anandforum ook zo easy is. Maarja, ik liet toch ook een koetje loeien. en ik zei KILL ja, goh wat erg.
Spelen jullie nooit UT ?

Afein, ik heb al mijn excuus aangeboden. Ook bij AnandForum. Dus laten we het A.U.B. hierbij?

Met Vriendelijke :) Groeten ;)

Jediron ;) ;) ;)

Verwijderd

Not very nice ;)

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
je kan een smiley maken op elk forum hoe nieuw je ook bent, je pakt namelijk een teken op je toetsen bord met verticaal 2 puntje bove elkaar, en je pakt het teken dat met een boogje loppt, waarbij het het verste punt van de boog in het midden valt van van de denkbeeldige lijn tussen de puntjes, en wat krijg je dan? juist ! : + ), en als je die 2 naast elkaar zet? juist ! :)

En het hele feit dat een forum wel of niet die tekens converteerd naar een plaatje of niet, slaat dus he-le-maal nergens op!

Oh ja, als je nieuw bent op een forum, dan lees je toch eerst de regels door? Dat doet toch iedereen :P

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:13
En misschien was het ook leuker geweest dat het een beetje geheim bleef hoeveel onze MF wel niet is... Nu komt het al niet meer echt als een verrassing aan..
Jammer jammer..

En jah, ze hadden er zelf achter kunnen komen. Maar dat is beter dat je het door hun forum schreeuwt.. Maarach.. Ik had me ingehouden om (WEER!) een topic te openen hoe de mensen zich af en toe op het AT forum gedragen. Ook al is het meestal grappig bedoelt. Wij zouden het ook niet leuk vinden als allemaal AT gastjes hier komen en gaan flamen dat AT het beste is en dat DPC maar door hun eigen stront kan zakken.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

:p

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Remcow: ze zijn er zelf ook al achtergekomen. Ze kijken nl. ook hier. Zie http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=214749

En.. als Jediron z'n excuses heeft aangeboden en zegt het niet meer te doen, moeten we er ook niet verder over doorzaniken!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1