Kreeg gisteravond 6 mailtjes + bijlage, van een onbekende afzender.
De bijlages waren allemaal 176 KB groot en hadden namen als: eggbrother.exe, antrox.exe, www.mfernanda.com, nuevovirus.txt.pif en amor-por-ti.pif
De text van de mail is iets als:
Maar mijn zusje heeft dit bestand geopend op een andere computer en het blijkt dat het zichzelf wel doorstuurt aan iedereen in het adresboek.
Zou dit een nieuw en nog onbekend virus zijn? Via google is bijvoorbeeld nog niks te vinden als ik op bovenstaande bestandsnamen zoek...
De bijlages waren allemaal 176 KB groot en hadden namen als: eggbrother.exe, antrox.exe, www.mfernanda.com, nuevovirus.txt.pif en amor-por-ti.pif
De text van de mail is iets als:
LA ultima escena de egg brother vivela ya.
Hola, como estás? hace tiempo que no se nada de ti... quería hablar contigo sobre un tema.Se trata de mi nuevo portal en el que quiero ofrecer toda mi recopilación de links en espanol. Me gustaría que le echaras un vistazo y me dijeras que tal lo ves tu, si te gusta o cambiarías algo.
Mijn virusscanner (AVG met laatste update) ziet de bestanden niet als gevaarlijk. Ook een aantal online virusscans zien geen gevaar in deze bestanden.Tengo sed de amor por tí.
Maar mijn zusje heeft dit bestand geopend op een andere computer en het blijkt dat het zichzelf wel doorstuurt aan iedereen in het adresboek.
Zou dit een nieuw en nog onbekend virus zijn? Via google is bijvoorbeeld nog niks te vinden als ik op bovenstaande bestandsnamen zoek...