XP + ISDN geen icoon system tray

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-04 00:16

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Bij iemand die internet via isdn verschijnt er geen verbindings icoon in de system tray. met windows XP. De enige manier voor hem om dan de verbinding te verbreken is door de stekker van de telefoon eruit te halen. Ik heb al op allerlei plekken gezocht maar kan nergens vinden waar ik het icoon weer aan kan zetten. Iemand een idee?

Ik zat te twijfelen in welk forum ik dit probleempje moest zetten, toch maar voor deze gekozen.

Live every day, as if it's your last one

Verwijderd

Je kan toch bij je netwerkverbindingen of de eigenschappen van je verbinding aanvinken "pictogram in systeemvak weergeven gedurende verbinding" :?

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 15:57
start > instellingen > netwerk & inbelverbindingen > [eigenschappen jouw inbel verbinding]

onderaan het nieuwe venstertje "pictogram op de taakbalk weergeven geduurende verbinding" aanvinken ;) that it

[ Voor 8% gewijzigd door X-Rey op 09-06-2003 11:25 . Reden: net te laat ]

Verwijderd

Start -> Settings -> Network Connections -> Rechtermuisknop op de verbinding en dan properties -> Vinkje aan bij :Show icon in notification area when connected!

edit:

Wat wil je nog meer..... je krijgt de oplossing in meerdere talen >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 11:26 ]

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-04 00:16

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Dat meen je niet, is het echt zo simpel...kga me beetje dom voelen nu. Kmoet nog wennen aan dat XP.

Live every day, as if it's your last one

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

ok :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.