Toon posts:

[O2] Wanneer echte GPRS en niet alleen WAP-GRPS?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee of O2/Telfort binnekort komt met een echte vorm van GPRS. Ik heb nu dat nieuwe abonnement voor €7,50 per maand. Hier zit ook GPRS bij, maar dat blijkt dus (achteraf :( ) alleen maar WAP-Gprs te zijn. Met andere woorden ik kan alleen maar Wap sites bezoeken via GPRS. Mijn Email checken enzo lukt dus helemaal niet omdat dat "echt" internet is. Ook MSN-clients enzo werken niet. Als ik wil emailen moet ik persé een O2 adres aanvragen en dan via WAP naar de O2 saait surfen en daar zoeen WAP pagina invullen a là Hotmail. Maar ik wil dus eigenlijk gewoon gebruik maken van de E-Mail functie van mijn 7650 en dan @home email ophalen via de inbox.

Niet dat ik als een die-hard ga lopen emailen op mijn foon, maar ik vind dat gewoon een beetje misleiding van O2....

Iemand enig id?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Volgens mij zie je iets over het hoofd :?
Mobiel websurfen is goed te doen met GPRS. Er zijn GPRS-telefoons die webpagina's kunnen weergeven. Maar je kunt ook gebruikmaken van een pda of een laptop in combinatie met je GPRS-toestel. Of van een alles-in-één-apparaat, zoals de xda van O2. Raadpleeg de handleiding van het toestel of apparaat voor het invoeren van je GPRS-instellingen.
en de instellingen:
GPRS-profiel GPRS
Access Point Name (APN) Internet
Gebruikersnaam GPRS
Wachtwoord Password
IP-adres Geen

[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 09-06-2003 11:15 ]

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
(jarig!)
Ik kan hier met een laptop gewoon internetten/e-mailen via gprs .... met O2 ...

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik volgens mij al es geprobeerd, maar ik zal hem nog eens ff instellen....

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 21:40
VHware schreef op 09 juni 2003 @ 11:16:
Ik kan hier met een laptop gewoon internetten/e-mailen via gprs .... met O2 ...
Welk abonnement heb je als ik vragen mag?
Ik ben op dit moment ook van plan een O2/Telfort abonnement af te sluiten voor €7,50 + een belbundel (lokaal+O2) van 500 a' €5 = 12,50 per maand. Maarja als ik daar geen GPRS bij heb hoeft 't eigenlijk niet voor mij.

• palloquin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01-2021
Ik heb sinds kerstmis het 7,50 (+5,00) euro abonnement en GPRS internet vrolijk (ook in de rest van europa) vanaf mijn ipaq!

Moet dus met dat abonnement ook kunnne van laptops etc..

Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Ja mense je moet idd instelle van Korakal zegt.

Dom van O2 want ik heb gewoon mijn GPRS ingesteld via de smart sms berichten van hun websaait en dan zou je toch mogen verwachten dat alles goed staat.

Maar ik GPRS er nu vrolijk op los.

Dankje Korakal _/-\o_

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

ExcaliburDexter schreef op 09 June 2003 @ 11:33:
[...]

Welk abonnement heb je als ik vragen mag?
Ik ben op dit moment ook van plan een O2/Telfort abonnement af te sluiten voor €7,50 + een belbundel (lokaal+O2) van 500 a' €5 = 12,50 per maand. Maarja als ik daar geen GPRS bij heb hoeft 't eigenlijk niet voor mij.
http://www.online.o2.nl/productinfo/abonnement/meerinfo
Een béétje zelf lezen kan geen kwaad; het staat er duidelijk bij... :z
graag gedaan :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Korakal op 09-06-2003 11:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja Slotje!!!!

Alles werkt nu :D

Yippie!!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 12:14 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
OK, Gewoon kwestie van de manual goed lezen dus ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.