Hoe warm mag mn moederbord worden?
Ik heb al zitten zoeken bij asus en via google (en nog wat zoek machines) maar ik kan er niks over vinden.
Mijn moederbord word namelijk 47 graden, deze is al gekoeld door middel van airflow (2 casefans voorin die blazen naar mn moederbord, 1 in zijkant blaast direct op moederbord, 2 achterzijde blazen naar buiten toe (afvoer warme lucht).
Als ik mn systeemkast voel is die ook al erg warm (lees meer dan 25 graden)
Mijn specs zijn
ASUS A7M266-D
2 keer AMD ATHLON MP 2600+ (koelers zatten bij de BOXED versie)
3 keer 256 MB DDR pc2100 (vreet geen sneller geheugen)
ATI 9600 TX 128 MB (uit aldi bak)
Chieftec kast (met 5 fans geplaatst zie bovenstaande voor hoe geplaatst)
Iemand enig idee hoe warm een moederbord mag worden en hoe ik hem nog beter kan koelen?
Ik heb al zitten zoeken bij asus en via google (en nog wat zoek machines) maar ik kan er niks over vinden.
edit:
ik heb ook al in mn boekje van MOBO gezocht maar daar staat niks over in, ook niet waar de sensoren zitten
ik heb ook al in mn boekje van MOBO gezocht maar daar staat niks over in, ook niet waar de sensoren zitten
Mijn moederbord word namelijk 47 graden, deze is al gekoeld door middel van airflow (2 casefans voorin die blazen naar mn moederbord, 1 in zijkant blaast direct op moederbord, 2 achterzijde blazen naar buiten toe (afvoer warme lucht).
Als ik mn systeemkast voel is die ook al erg warm (lees meer dan 25 graden)
Mijn specs zijn
ASUS A7M266-D
2 keer AMD ATHLON MP 2600+ (koelers zatten bij de BOXED versie)
3 keer 256 MB DDR pc2100 (vreet geen sneller geheugen)
ATI 9600 TX 128 MB (uit aldi bak)
Chieftec kast (met 5 fans geplaatst zie bovenstaande voor hoe geplaatst)
Iemand enig idee hoe warm een moederbord mag worden en hoe ik hem nog beter kan koelen?
[ Voor 7% gewijzigd door gasemans op 09-06-2003 10:26 ]