Ik besloot pas om mijn Asus P4B moederbord (met 133 Mhz SDRAM) te vervangen voor de P4P800 (met DDR400). Ik dus eerst het koelertje eraf halen, vervolgens het proc'je, overgeplaatst in nieuwe Mobo, en nu komt het, ik probeer de koeler over te plaatsen. Ik haak de haakjes aan de ene kant in de gaatjes, en probeer de haakjes er aan de andere kant in te proppen. Na enkele keren zachtjes dat te hebben geprobeerd kijk ik nog eens goed, en wat blijkt: de P4B heeft gewoon een compleet andere aansluiting. Hoewel beide moederborden S478 zijn. Omdat ik nu toch al van plan was om een nieuwe koeler te halen, heb ik het met *iets* te veel geweld nog een keer geprobeerd - krak - een van de haakjes van de koeler eraf. Volgende dag een nieuwe koeler (std. Intel) en die pastte zonder problemen.
Is dit nou normaal (moet er wil bij zeggen dat de PC oorspr. bij Vobis vandaan komt, ook al heb ik onderhand alles vervangen)
Is dit nou normaal (moet er wil bij zeggen dat de PC oorspr. bij Vobis vandaan komt, ook al heb ik onderhand alles vervangen)
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas