Toon posts:

[WinXP] Swap drive wordt niet automatisch herkend *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik heb een vraag. Ik ben in het bezit van een swap deze zit keurig netjes aangesloten op IDE 2 en staat ingesteld als master. De swap werkt prima maar wil ik mijn swap zien in Windows Xp dan moet ik eers het volgende doen: Eigenschappen van deze computer, apparaatbeheer, schijfstations en dan klik ik op mijn swap en dan doe ik stuurprogramma bijwerken. Pas als ik deze handelingen heb vericht verschijnt mijn swap in deze computer! Dit kan toch niet kloppen?? Of zie ik dat verkeerd? Ik heb hem al verwijrderd en toen gereboot xp vond mijn schijfstation maar naar reboot was die weer weg en moest ik weer dezelfde handelingen verichten. Hebben jullie een oplossing?? Bijvoorbaat dank

Specificaties:

Schijf: Maxtor 30 gb 5400 rpm
Moederbord: MSI K7pro2a

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Kan je hem niet als verwisselbare hardeschijf instellen? In Computerbeheer -> Schijfbeheer en dan die schijf Dynamisch maken :? Pin me er niet op vast... La maar is alleen als je een Raid config wilt hebben :X

[ Voor 66% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-06-2003 17:09 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik heb voor de duidelijkheid je OS even in de topictitel gefrut, zie WOS Policy :)

(En ik heb de kleine grammaticafout er uit gehaald :P )

Welkom@GoT trouwens!

Verder duideijk verhaal zo. Ik heb alleen geen oplossing voor je :X

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 09-06-2003 10:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)