Toon posts:

Installatie Splinter cell

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bovengenoemd spel gekocht maar tijdens de installtie ervan krijg ik steeds bij de 3de cd de volgende foutmelding:

Copnonet Transfererror

Component: Videofiles
File group: Common Videofiles
File: G:\Videos\4_1_1ChineseEmbassy_Osprey.bik
Error: Ggegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

OK

Vervolgens druk ik op ok
Komt de melding:

Delette all configuration and saved games files?
(answering YES will delete the Splinter cell
install folders and its contents)

Yes No

Kies ik vervolgens yes of no, bij beide opties wordt de installatie verbroken.\
Wie weet raad.
Het is een legale versie van het spel

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Ik neem aan dat je hem ff op een andere PC geprobeerd hebt?

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
Sjoko schreef op 09 June 2003 @ 09:49:
Ik neem aan dat je hem ff op een andere PC geprobeerd hebt?
Nee heb ik niet geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand raad?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

mzo: Kicken doen we pas na 24 uur, niet na amper 7 minuten!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een brakke CD of CD-Rom lijkt me.
Probeer het inderdaad eens even op een andere PC. Werkt het daar ook niet: Terug naar de winkel gaan.

Als je er een ISO van maakt en dan gaat mounten met Daemon Tools wil ook wel eens helpen, maar dan blijf je met een brakke CD zitten.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
cd rom is net nieuw das het rare dus dan zal het wel een kapotte ........

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Foutjes tijdens het productieproces van die CDs kunnen gewoon voorkomen, ik heb ook al 2 keer een gloednieuwe, maar kapotte CD gehad.

Eerst even proberen in een andere PC, en als het dan nog niet werkt teruggaan en zeggen dat de 3e CD het in meerdere computers niet doet, en of je hem mag omruilen om te kijken of het inderdaad die CD was. Bij mij hebben ze er niet moeilijk over gedaan :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 11:25

Bosmonster

*zucht*

Precies.. het komt vaker voor dat een cd-rom direct uit de winkel kapot is, dan dat ie later beschadigd raakt.

Gewoon ff terug dus.

Ow en SplinterCell op de pc is echt een van de beste spellen die ik het afgelopen jaar heb gespeeld :) Geweldige graphics ook!

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2003 11:59 ]

• Morax
  • Laatst online: 13-02 22:06
Dat is inderdaad een brakke CD. Cyclische redundantiefout heb ik ook al een paar keer gehad en dat ligt echt aan de CD. Er zit ook geen vuil op, of misschien een vlekje ofzo, dat wil ook nog weleens zo'n fout veroorzaken, maar over het algemeen ligt het aan de CD en moet je een nieuwe halen.
En @ Bosmonster:
Het was inderdaad een supermooi en erg gaaf spel, ik had hem alleen in 2 dagen uitgespeeld :*)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
slotje mag ik heb het probleem zelf opgelost, minimum installatie ipv. full installatie en op een en of andere manier doet deze het dan

Verwijderd

ik heb precies het zelfde maar dan met ut2003 op iso hij zegt dan dat er met de 2de cd wat is weet iemand wat ik hier aan kan doen
p.s deze iso doet het bij iedereen behalve bij mij!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

VIRUS_R: Gebruik niet ander mans draadjes (die over een heel ander spel gaan) om jou probleem op te lossen.
Ga gewoon terug naar de winkel met je iso en kijk of je een ander exemplaar mee kunt krijgen :{

Edit: Ik weet dat een ISO een image van een CD is, het was dan ook sarcasme... we helpen niet met illegale kopiën.

[ Voor 25% gewijzigd door White Dust op 09-06-2003 21:49 ]

Verwijderd

Sorry whitedust een iso is een soort kopie van je spel waarmee je niet terug kunt gaan.
Ik heb die gemaakt met een vriend omdat we het spel samen hebben gekocht.

p.s Sorry dat ik het hier vraagde :|

• Morax
  • Laatst online: 13-02 22:06
Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 18:59:
slotje mag ik heb het probleem zelf opgelost, minimum installatie ipv. full installatie en op een en of andere manier doet deze het dan
Waarschijnlijk doet hij het dan, omdat bij de minimum-installatie de data die corrupt is (en dus die fout veroorzaakt) niet aangesproken word, omdat dat data is die alleen bij de volledige installatie meegeïnstalleerd word :)
Ik vraag me alleen af hoe lang je kan spelen, want ooit zal hij toch die data moeten opvragen en komt hij weer doodleuk met een cyclische redundantie fout schat ik...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Pagina: 1