Hd dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-03 11:02
Nou sinds gister is mijn hd (maxtor 80gig plus9 liquid) er mee gekapt :/
Ik was aan het rippen en hij was klaar en ineens hing me pc, ik dacht ik laat hem even aanstaan miss duurt het even.
Na half uur doet hij het nog steeds niet :( dus ik reset de pc doormiddels de resetknop.
Nu start ik windows op en kan hij een bestand niet vinden (weet niet precies niet meer welke maar het was er een uit c:/windows/???/dll :?

Dus ik dacht mja het zal wel en ik wou xp opieuw installe (was ik eigenlijk vandaag van plan)
Maar tijdens het formateren bij 29% bleef hij maar bad klusters zien :'(
Betekend dit dat die harde schijf dood is en dus een garantie geval is ja of nee :?

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Is je pc op de grond gevallen oid :?

Anders metteen garantie claimen.

Grolsch Royce!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik zou even die HDD in een ander systeem hangen.

Vervolgens hier: de powermax tool downloaden, en je HDD checken :)

Dan weet je al wat meer denk ik :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• sarlo
SuperPaddo schreef op 09 June 2003 @ 09:39:
Is je pc op de grond gevallen oid :?

Anders metteen garantie claimen.
Nee hij is niet op de grond gevalle oid. Hij zat gewoon vast in zon hd-rekje uit een chiettech kast
DeMoN schreef op 09 June 2003 @ 09:42:
Ik zou even die HDD in een ander systeem hangen.

Vervolgens hier: de powermax tool downloaden, en je HDD checken :)

Dan weet je al wat meer denk ik :)
Ja ik zat hier ook al aan te denken maar ik heb geen andere pc tot me beschikking (nep tweaker :+) want ik zit nu op een laptop van een kennis

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Het powermaxtool kan vanaf floppy draaien, daar hoeft de schijf niet voor in een andere pc gehangen te worden. :7

Wanbeleid is ook beleid.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

agent327 schreef op 09 June 2003 @ 09:50:
Het powermaxtool kan vanaf floppy draaien, daar hoeft de schijf niet voor in een andere pc gehangen te worden. :7
Kijk eens aan... dan kunnen nep-tweakers er ook nog eens wat mee :7 :+

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• sarlo
Ok ik zal eens even gaan kijken :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je in de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen wordt hier op Gathering of Tweakers van je verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt. Het is hier namelijk geen Helpdesk waarin je te pas en onpas vragen achterlaat. In dit geval had je jezelf allang kunnen helpen door in de search en/of in de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te kijken :)

In dit geval is dat dus de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (23-05-2003).

Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

/faq
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.