Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Topic-specials niet overal te zien

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Alleen voor moderators interessant: maar ik mod vanaf mijn Active Topics scherm met relevante fora, en vanaf een search op mijn eigen topics. In deze 2 views krijg ik in tegenstelling tot de normale forumview niet te zien als er topic-reports of topicnotes zijn, wat het vooral irritant maakt om attent op topic-reports te reageren.

Sowieso zijn topic-reports ondergeschoven kindjes, het is te makkelijk om ze over het hoofd te zien, en users kunnen er geen respons op krijgen dat er iets mee gedaan wordt. Volgens mij is het handiger als heel de topic-reports geschrapt worden en vervangen door een shortcut naar een nieuw SM topic met de correcte titel '[subforum] topictitel' met eventueel een waarschuwing als het topic al in SM staat.

Professionele website nodig?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

[list=1]
• Helaas, dat lukt niet ivm left joins die mysql niet aankan
• topicreports zullen blijven bestaan. feedback is vooralsnog niet mogelijk, aangezien dit ook het 'anoniem' melden enigzins (geheel) ontkracht.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• curry684

curry684

Topicstarter
Kun je dan wellicht als er bij een topic reports zijn tevens bovenaan een notificatie voor mods zetten met een hint in die richting? En is er al eens gebrainstormed over een mogelijkheid om naar de users terug te koppelen dat er iets met hun commentaar is gedaan (ik heb zo snel ook geen idee hoe overigens)?

Wat betreft anoniem melden, zeker agreed, maar het moet niet unknown en unnoticed worden :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

Ik niet, maar ACM kan dat wel :)

Er is al over de TR's gebrainstormt, maar daar kwam weinig uit. Geautomiseerd topics starten in een apart forum etc. zie ik niet als een nuttige toevoeging, maar een verbetering op de TR's wel. Neem het anders op in GTC en kom hier met de feedback.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik weet niet of dit technisch kan, maar kan je niet ongeveer de volgende situatie maken:

Ik maak topic report. Moderator ziet dit en schrijft verhaal terug. Achter het bekende handje komt dan reply te staan alleen voor degene die een topic report heeft gemaakt:

Ongeveer dan zo:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif (Reply op Topic Report)

Is dat technisch niet te doen. Dan blijft de TR anoniem en krijgt de persoon die de TR doet een antwoord :)

[ Voor 11% gewijzigd door We Are Borg op 10-06-2003 13:19 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
Heeft ACM dit nog gezien voor z'n vakantie?

En ik kan trouwens niet in GTC ;)

• curry684

curry684

Topicstarter
chem schreef op 09 June 2003 @ 19:00:
• topicreports zullen blijven bestaan. feedback is vooralsnog niet mogelijk, aangezien dit ook het 'anoniem' melden enigzins (geheel) ontkracht.
Schiet me trouwens ineens te binnen dat dit niet klopt. De enige reden dat users in SeM kunnen kijken naar andermans meldingen is zodat we niet 30 keer dezelfde melding krijgen. MAAR ik zei dus:
curry684 schreef op 09 June 2003 @ 03:10:
Volgens mij is het handiger als heel de topic-reports geschrapt worden en vervangen door een shortcut naar een nieuw SM topic met de correcte titel '[subforum] topictitel' met eventueel een waarschuwing als het topic al in SM staat.
Het voorstel is dus: users mogen SeM niet meer zien. Op het moment dat een topic gerapporteerd wordt gaan alle topic reports automatisch in een topic in SeM genaamd '[subform] topictitel'. Als het topic al gemeld is wordt het simpelweg een nieuwe additie, net als de huidige reports. Via de search kan men nog steeds z'n eigen SeM's zien, muv de posts daarin die als 'topicreport' van iemand anders geflagged zijn.

Voordelen:
• Users zien feedback, net als nu met SM
• Altijd anoniem melden ten opzichte van andere users.
• Niet 2 voor zowel mods als users verwarrende gescheiden systemen
• 1 overzichtelijke plek waar ze staan, dus niet meer moeilijk zoeken naar topicreports die niet in search/Active Topics verschijnen

Nadelen:
• Geen? Technisch goed haalbaar en weinig nieuws tov huidige concepten.

• chem

chem

Reist de wereld rond

Nee, dat soort technieken vind ik niks, net zoals Auto topicreport bij kick oud topic

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
chem schreef op 14 June 2003 @ 11:07:
Nee, dat soort technieken vind ik niks, net zoals Auto topicreport bij kick oud topic
En mijn reactie van het replyen op TR :) ? Zien de heren van react daar iets in of zeg maar helemaal niks ;) ?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.