Toon posts:

[ADSL][HUB]Vigor2200E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aan de 8MDI poort vn mijn Etherhub zit een kabel die gaat naar de Speedtouch modem die weer in verbinding staat met tiscali's adsl. In de hub zit ook een kabel naar deze pc. Dit werkt prima zo, ik kan zelfs poort 80 openzetten voor mijn appache server (195.240.186.17). Niet dat ik daar nog wat nuttigs mee doe, maar das het punt niet :)
De hub heb ik namelijk in verbinding gebracht met mijn router. Vanuit een willekeurige poort naar de etherpoort (naast pc4) op de router. Dan zitten er op de router verder nog aansluitingen naar 3 andere pc's.
Daar zit dus een probleem. Want bij mij is de vigor2200e altijd al een onconfigureerbaar rotding geweest, en nu weer. Zo ongeveer iedere setting moet ik nu wel geprobeerd hebben, maar niets werkt. Weet iemand een oplossing of heeft ieamand tips? In ieder geval, bedankt.

Verwijderd

Wat is nou precies je probleem?
Heb dezelfde router. Op de uplink een HubSTACK SEH-24 (10mb) gekoppeld en alles doet tot nog toe wat het moet doen. Je kunt alleen niet de 4de port van de router meer gebruiken maar ik neem aan dat je dat ook wel gelezen hebt in het boekje?

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 01:55:
Aan de 8MDI poort vn mijn Etherhub zit een kabel die gaat naar de Speedtouch modem die weer in verbinding staat met tiscali's adsl. In de hub zit ook een kabel naar deze pc. Dit werkt prima zo, ik kan zelfs poort 80 openzetten voor mijn appache server (195.240.186.17). Niet dat ik daar nog wat nuttigs mee doe, maar das het punt niet :)
De hub heb ik namelijk in verbinding gebracht met mijn router. Vanuit een willekeurige poort naar de etherpoort (naast pc4) op de router. Dan zitten er op de router verder nog aansluitingen naar 3 andere pc's.
Daar zit dus een probleem. Want bij mij is de vigor2200e altijd al een onconfigureerbaar rotding geweest, en nu weer. Zo ongeveer iedere setting moet ik nu wel geprobeerd hebben, maar niets werkt. Weet iemand een oplossing of heeft ieamand tips? In ieder geval, bedankt.
Je heb niet echt een probleem in je post gezet, uit de post hierboven zou ik kunnen op maken dat je zowel de normale port als de bijbehorende uplink port gebruikt (aan de switch kant van je Vigor). Wees effe duidelijk plz met een reply met wat je nu wel en niet kan en vooral wat je wil.

I've visited the Mothership @ Cupertino

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
heb je tussen je hub en de router wel een cross kabel liggen, kan je hem ook niet configureren dan? (mijn etech router kan ik configureren via een webpagina.

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...