Ik run nu al een tijd de standaart versie van windows server 2003 en we zijn er zeer tevreden over.
Alleen we krijgen het niet voor elkaar om email te verzenden naar een extern adress.
Nu kan ik wel instellen van dat die open staat. Maar dan staat die open voor iedereen en dat wil ik juist niet.
Wat ik eigelijk is dat je je aan moet melden met je username en pass voor de smtp. Maar welke optie ik ook aanvink ik krijg dit gewoon weg niet voor elkaar.
Ja google het ik gebruikt en de help ook. Op google staat veel maar dit staat op in de help van windows en daar staat het net even niet bij.
Ik heb microsoft gebeld maar die waren dicht (op zondag
). En ik denk morgen ook. Dus als iemand een idee heeft of de oplossing VERTEL HET ME 
Owja. Ik draai geen domein gewoon standaart local users optie.
Ik ga geen andere mail server gebruiken of downloaden.
Het is de standaart SMTP mail server mee gebakken in WS2k3.
Alleen we krijgen het niet voor elkaar om email te verzenden naar een extern adress.
Nu kan ik wel instellen van dat die open staat. Maar dan staat die open voor iedereen en dat wil ik juist niet.
Wat ik eigelijk is dat je je aan moet melden met je username en pass voor de smtp. Maar welke optie ik ook aanvink ik krijg dit gewoon weg niet voor elkaar.
Ja google het ik gebruikt en de help ook. Op google staat veel maar dit staat op in de help van windows en daar staat het net even niet bij.
Ik heb microsoft gebeld maar die waren dicht (op zondag
Owja. Ik draai geen domein gewoon standaart local users optie.
Ik ga geen andere mail server gebruiken of downloaden.
Het is de standaart SMTP mail server mee gebakken in WS2k3.