Toon posts:

PC knalt 10 sec na start uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pentium 700 celeron met een chaintech moederplan 2 strips geheugen sd ram 133 mhz. nu knalt me pc na het aan doen (10 sec) uit. heb alles los gekoppelt.. hd dvd brander, dvd speler, floppy, alle kaarten eruit (zat scsi in, geluid, netwerk, dxr 3 mpeg kaart. Nu zit er alleen nog videokaart in.. en nog knalt ie eruit.. ik heb al wel andere video kaart geprobeerd, geheugen schoongemaakt en om gewisseld... heeft iemand een idee?

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08

JdM

Humbled

voeding gecontroleerd?

[ Voor 3% gewijzigd door JdM op 09-06-2003 00:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
jep is okay

Verwijderd

waarschijnlijk mobo defekt

Verwijderd

Topicstarter
komt na installatie van xp
llijkt mij stug dat ie ineens stuk is..

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08

JdM

Humbled

wel een andere geprobeerd? En hoe weet je dat ie oke is?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je in de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen wordt hier op Gathering of Tweakers van je verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt. Het is hier namelijk geen Helpdesk waarin je te pas en onpas vragen achterlaat. In dit geval had je jezelf allang kunnen helpen door in de search en/of in de FAQ/sticky van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te kijken :)

In dit geval is dat dus de Technische PMG FAQ en Dit graag lezen eer je post :) B)

Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.