Ik heb een pentium 700 celeron met een chaintech moederplan 2 strips geheugen sd ram 133 mhz. nu knalt me pc na het aan doen (10 sec) uit. heb alles los gekoppelt.. hd dvd brander, dvd speler, floppy, alle kaarten eruit (zat scsi in, geluid, netwerk, dxr 3 mpeg kaart. Nu zit er alleen nog videokaart in.. en nog knalt ie eruit.. ik heb al wel andere video kaart geprobeerd, geheugen schoongemaakt en om gewisseld... heeft iemand een idee?
voeding gecontroleerd?
[ Voor 3% gewijzigd door JdM op 09-06-2003 00:59 ]
wel een andere geprobeerd? En hoe weet je dat ie oke is?Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 01:01:
jep is okay
Zoals je in de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen wordt hier op Gathering of Tweakers van je verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt. Het is hier namelijk geen Helpdesk waarin je te pas en onpas vragen achterlaat. In dit geval had je jezelf allang kunnen helpen door in de search en/of in de FAQ/sticky van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te kijken 
In dit geval is dat dus de Technische PMG FAQ en Dit graag lezen eer je post :)
Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT
In dit geval is dat dus de Technische PMG FAQ en Dit graag lezen eer je post :)
Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()