Toon posts:

[R7000] Dual monitor werkt niet ok

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweak-guys.....

ik heb net een 2e beeldscherm aangesloten op mijn ATI RADEON 7000 (dvi). Met behulp van een verloopje voor de dvi aansluiting heb ik een 2e beeldscherm aangesloten. Alleen ik krijg op bijde beeldschermen hetzelfde tezien. ik wil juist dat ik vensters van het ene naar het andere scherm kan bewegen.

Als ik naar beeldscherm-eigenschappen ga, geeft hij alleen mijn monitor aan die ik eerst had.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Volgens mij heeft de 7000 maar 1 Ramdac. Dan is de enigste optie het beeld klonen.

*zoekt specs op

Nope, 2 RAMDACS, onzin dus

Heb je in Beelschermeigenschappen het vinkje "Het windows bureaublad naar deze monitor uitbereiden" aangevinkt?

[ Voor 46% gewijzigd door Glashelder op 09-06-2003 00:53 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:07

MaDLiVe

.-Observer-.

dual-zip schreef op 09 juni 2003 @ 00:52:
Volgens mij heeft de 7000 maar 1 Ramdac. Dan is de enigste optie het beeld klonen.

*zoekt specs op
Dit klopt volgens mij ook wel, bij de low budget versies dan.

edit:

Nee, ook die hebben bijna allemaal hydra vision (en dus een 2de ramdac ergens).

De optie om een verticale uitbreiding te maken moet toch echt in de drivers zitten verwerkt hoor.

[ Voor 38% gewijzigd door MaDLiVe op 09-06-2003 00:56 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

MaDLiVe schreef op 09 June 2003 @ 00:53:
[...]

Dit klopt volgens mij ook wel, bij de low budget versies dan.
Voor zover ik weet zit een RAMDAC op de chip, en is er geen verschil in chips op een budget versie vs dure kaart?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Titel aangepast.. bedenk de volgende keer een normale titel ajb.