Toon posts:

AEG UPS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een defecte AEG Compustar 3000 UPS staan. Staat wel spanning op de uitgangen maar het is onduidelijk of dit uit de UPS komt of dat deze spanning wordt doorgeschakeld van de netspanning. Ventilatoren draaien niet en display doet niks. Zou kunnen dat er een stuurspanning ontbreekt of zo. Heeft iemand ervaring met een dergelijk apparaat, of heeft iemand een schema o.i.d.??

Heb al gegoogled enzo. Geen resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
Kick.

Heb naar AEG gemaild voor service doc. Iemand nog hints?

Hoe kan ik een foto van het ding uploaden?? Misschien is het ding intern gelijk aan een APC of MGE of zo en dat vergemakkelijkt het zoeken iets.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 13:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even het stof ervan af blazen...

Het ding staat hier nog altijd stof te verzamelen en in de weg te staan. Ik heb de accuspanning eens gemeten en die is geheel afwezig. Is het mogelijk dat het kreng eenvoudig weg niet start OMDAT de accu's leeg (waarschijnlijk defect :( ) zijn?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Probeer de accu eens bij te laden met een externe lader. Mischien dat ie het dan wel doe en je weet meteen of de accu het nog doet.

Last.fm

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat kan inderdaad dat die niet start omdat de accu's helemaal leeg zijn. Heb hier naast me een APC Smart-UPS 600 die niet meer reageerde. Met goede accu's ging deze UPS wel aan.

Een foto kan je uploaden op www.theforumisdown.com

Overigens bleek die UPS wel degelijk kapot, gaf geen uitgangsspanning meer als de stroom eraf ging :+

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan ga ik de accu's maar eens laden.

Hierbij de foto's van het helse apparaat:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/AEGUpsL.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/AEGUpsR.jpg
Pagina: 1