Ik heb op een of andere beurs voor een prikkie(lees 1 euro) een handvol oude slot A coolers kunnen mee nemen, altijd handig toch?? Ik heb het hier dan over van die standaard coolers, 1 is 105*65*25(l*b*h)mm en is homogeen bedekt met koelribbels en zwartgeverfd. een ander is 125*45*30 mm, eveneens geverfd
Nu vroeg ik me af, is het mogelijk deze op de achterkant van de geforce te modden.
Het probleem is nu, d'r zitten van die transistoren/weerstand aan de achterkant. Nu kan ik daar gewoon heatsinkpaste over heen ketsen en de koeler erop pleuren of geleid de koeler stroom en blasst ik in zo'n geval mijn precious ge0force op? De cooler is nl wel zwart van kleur(verf). Of moet ik van die core-beschermende plakketjes kopen??
Ik wil mijn Ge-force namelijk wat oppeppen(voordat ik mijn geldi n een radeonstop
) en hij word nu al na enig overclokken al loei heet....
Nu vroeg ik me af, is het mogelijk deze op de achterkant van de geforce te modden.
Het probleem is nu, d'r zitten van die transistoren/weerstand aan de achterkant. Nu kan ik daar gewoon heatsinkpaste over heen ketsen en de koeler erop pleuren of geleid de koeler stroom en blasst ik in zo'n geval mijn precious ge0force op? De cooler is nl wel zwart van kleur(verf). Of moet ik van die core-beschermende plakketjes kopen??
Ik wil mijn Ge-force namelijk wat oppeppen(voordat ik mijn geldi n een radeonstop
[ Voor 15% gewijzigd door Rey Nemaattori op 08-06-2003 23:22 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori