Wachten op DDR?

Pagina: 1
Acties:

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-05 00:38
Ik was van plan op het DDR geheugen te wachten en me dan een Duron/Thunderbird aan te schaffen. Nu lees ik dat DDR pas in de tweede helft van 2001 beschikbaar zal zijn voor mainstream pcs???

Kan ik dan beter nu kopen en gewoon 133mhz geheugen gebruiken?

Ik had gedacht aan zo'n MSI mb'tje, een K7T Pro2A (of hoe noemt ie juist?), en daar een Duron op te steken. Ik speel _af en toe_ es een spel, maar gebruik m'n pc meer voor inet en voor school (moet ook gebeuren, niet :))
En daar natuurlijk een MXje op.

Now .. what's YOUR opinion?

Verwijderd

Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik raad je aan, om nog effe te wachten tot midden december dan weten we misschien meer. Er is gewoon nog te weinig bekend over de moederborden en geheugen. Ik hoop dat er dan al moederborden en geheugen uit zijn in nederland. Want als je nu koopt heb je na februari een probleem met upgraden van je processor. De thunderbirds worden niet meer gemaakt na januari. Daarna komen de palomino's uit. Daarom moet je nog effe wachten als je een future proof bak wilt hebben. De palomin's draaien niet op een kt133 moederbord omdat de bussnelheid 266 Mhz is. En de standaard kt133 ondersteund alleen 200 Mhz. Abit komt nu met de KT7a moederbord uit, deze ondersteund wel de nieuwe palomino's op de normale 133 Mhz sdram. Dus effe wachten.