Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Weten jullie welke digi cam ik het beste kan kopen om actiefoto's te maken. Heb op het moment een SONY, maar de actie is allang voorbij voordat de foto gemaakt is.

THX fr<end>s
:Z

Verwijderd

Hoeveel wil je betalen??
Als je echte goede/professionele actiefoto's wilt maken kan je ook wel aan een DSLR camera denken.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf al onderzocht?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-01 00:02

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Dan heeft niet echt te maken met je sluitertijd maar met je shutterlag. Zoek even op http://www.imaging-resource.com naar de informatie over de shutterlag en dan vergelijken maar.

Maar wat ben je bereid te betalen voor een andere camera en welke camera heb je nu?

[ Voor 20% gewijzigd door dArtagnan op 08-06-2003 23:22 ]

Verwijderd

Het draait natuurlijk niet om sluitertijd, maar om tijd die je camera nodig heeft om actie te ondernemen.
Zo heb ik vandaag m'n digicam ook meegenomen naar autoracen, en na een paar testfoto's ben ik er gewoon achter gekomen hoeveel seconde eerder ik moet drukken en dan werkt het prima :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
idd, zoals koraalduivel al zegt.

Wil je een echt lage shutterlag dan ga je richting de D-SLR cams... Mooi spul, alleen wat duur :(

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:29
het is natuurlijk te ondervangen door het idd goed te timen, voor het moment al half indrukken, en als je het ongeveer moet hebben iets eerder drukken :)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:30
Je moet ook zorgen dat je flitser uitstaat want dat wil ook wellis vertraging opleveren :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
TJeez, wat een magere topicstart :/ En waarom nu de titel zo schreeuwerig in caps? Lees eerst de FAQ's maar eens door over hoe normaal een topic te starten.

/kansarm

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.