[MSN] e-mail not verified

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:55

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hello,
Ik wilde net een nieuwe MSN-account aanmaken. Bleek dat ik het betreffende mail-account al eens had geregistreerd. Uiteindelijk wist ik de secret question gelukkig nog en kon een nieuw wachtwoord instellen.
Als ik nu echter inlog krijg ik "e-mail not verified" en dat staat ook achter m'n naam in MSN (ook bij anderen die mij in de lijst zetten). Volgens de info van MSN moet ik naar de inbox gaan en op een verify-link in een mailtje klikken. Maar ik heb dat mailtje dus niet (meer). Is er een mogelijkheid om deze alsnog te verifyen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
www.passport.com en dan opnieuw zo'n mail laten sturen d8 ik

“An elephant is a mouse with an operating system”

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 15:31
zoals elephtera al zei, gewoon www.passport.com en daar kan je, via passwoord vergeten ook gewoon je wachtwoord toe laten mailen, mits het een account is die niet van hotmail of msn is... dus niet @hotmail of @msn.com maar bijv. @redxrad.nl dan kan je gewoon je passwoord / een nieuw passwoord laten meelen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoogstwaarschijnlijk ben je er al met bovenstaande (plus de FAQ van MSN.com?). Hoe dan ook WOS ---> Software Algemeen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[search=msn mail not verified] geeft ook nog een paar nuttige draadjes retour.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||