[WinXP, Word2000]knipperende cursor verspringt

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-09 08:56

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Goedendag allen!
Ik heb een heel vaag probleem die ik voorheen nooit had.
Als ik aan het typen ben dan verspingt mijn cursor spontaan naar een willekeurige plek... het is een laptop met een muis er op aangesloten. Maar op win98 had ik er nooit last, maar sinds hij geupgrade is naar XP wel! ik weet zeker dat ik de toughpad niet aanraak.
De muis beweegd verder nooit... tis puur de cursor in Word... lijkt me dus iets met het toetsenbord maar kan nix vinden. numlock enzo staan gewoon aan.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Heb je het nu over het knipperende streepje, dus dat je ineens tijdens het typen op een andere regel verder typt? Of heb je het over de muiscursor die op een andere plek gaat staan? En blijft hij verspringen of is het eenmalig?

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Tis puur de knipperende cursor.
Dit is niet eenmalig, hij doet het na een tijdje weer.

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Weet helemaal niemand iets? Het is ook wel een erg vaag probleem... en snap er zelf toch ook helemaal niets van.. en zo'n lake ben ik nou ook weer niet. (dacht ik)

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Heb je toevallig een optische muis aan je laptop hangen? Bij mij springt de cursos soms ook opeens ergens anders heen. In dat geval moet je eens een andere ondergrond proberen, misschien dat de optische sensor een beetje moeite heeft met de muismat die je nu gebruikt.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

Trek je muis er es uit, als het dan niet meer gebeurd weet je wat het probleem was.

offtopic:
Een lake? :D Klik hier maar eens.

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Dat lijkt me niet de oorzaak.... want een optische muis kan niet automatisch klikken. Voordat de tekst ergens anders komt te staan waar je wilt typen zul je toch echt eerst op een muisknop moeten drukken. Snappen jullie dat? Bedoel... het is niet zo dat het muispijltje in Windows ook verspringt. Het is alleen tydens typwerk.. zowel als in outlook of word of excel

Verwijderd

Beste Janwillem,

Als je het probleem hebt opgeslost,
zou je deze dan a.j.b. kunnen posten?

Ben namelijk ook opzoek naar een oplossing
voor hetzelfde probleem...

bvd Thomas

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:30

momania

iPhone 30! Bam!