de search gebruiken is masterlijkchem schreef op 22 November 2002 @ 08:36:
Nee, kan helaas niet anders
de naam van het topic is daar domweg niet 'verkrijgbaar'
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dan vul je toch gewoon bijv. DNS servert voor Windows 98 in...
[ Voor 168% gewijzigd door snoopy op 08-06-2003 22:08 ]
ik geloof dat het te maken had met de templates, dat er verschillende niveau's waren, en dat het reply niveau (waar de knop zit) niet de naam van het topic heeft. Maar pin me hier niet op vast, een parse devver weet het vast beterAndré schreef op 08 June 2003 @ 22:01:
Raar antwoord van chem. Als je de topictitel wel bij de grote bookmarkknop kunt krijgen, dan kan het ook bij de kleine knop....toch
tuurlijk, maar men is luisnoopy schreef op 08 juni 2003 @ 22:06:
In dat javascript venstertje kan je toch je eigen titel invullen ??
Dan vul je toch gewoon bijv. DNS servert voor Windows 98 in...
[ Voor 23% gewijzigd door Erkens op 08-06-2003 22:10 ]
Verwijderd
jah hallo ... kwestie van ff een assign maken... das echt niet zo'n probleem hoorErkens schreef op 08 juni 2003 @ 22:10:
[...]
ik geloof dat het te maken had met de templates, dat er verschillende niveau's waren, en dat het reply niveau (waar de knop zit) niet de naam van het topic heeft. Maar pin me hier niet op vast, een parse devver weet het vast beter
[...]
tuurlijk, maar men is lui
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Dat klopt helemaal. Het bookmark knopje bovenin valt onder de template list_messages en het bookmark knopje bij elke message valt onder list_messages_message en daar is de variabele topic naam helaas (nog?) niet beschikbaar.Erkens schreef op 08 juni 2003 @ 22:10:
[...]
ik geloof dat het te maken had met de templates, dat er verschillende niveau's waren, en dat het reply niveau (waar de knop zit) niet de naam van het topic heeft. Maar pin me hier niet op vast, een parse devver weet het vast beter
Wellicht dat deze wel beschikbaar wordt in v1.9.
Dit topic is gesloten.
![]()