Ik heb mijn Marantz versterker op mijn TV aangesloten (geluid van TV op versterker dus) maar na een tijdje valt mijn versterker altijd uit, alsof hij geen signaal krijgt en maar in standby gaat...
Istie niet te warm? zodat ie zichzelf uitschakeld?
Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD
Lees de handleiding eens door van je versterker of sluit je tv aan op een andere ingang.
(en zet wat meer neer in je posting, want er staat nu zelfs geen vraag in)
(en zet wat meer neer in je posting, want er staat nu zelfs geen vraag in)
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Mja het is aangesloten op de TV ingang, je zou toch zeggen dat dat de goede ingang is eh 
Euhm ik denk dat de vraag evident is eh, hoe zorg ik er voor dat hij niet meer uitvalt?
Ik ben in ieder geval de handleiding er nog eens op aan het nalezen... Extra tips zijn altijd welkom...
Euhm ik denk dat de vraag evident is eh, hoe zorg ik er voor dat hij niet meer uitvalt?
Ik ben in ieder geval de handleiding er nog eens op aan het nalezen... Extra tips zijn altijd welkom...
Verwijderd
hoe heb je hem aangesloten via koptelefoon uit of line out of via een scart?-> tv in op amp?
is belangrijke info.
is belangrijke info.
scart in de tv naar mijn versterker... ik heb geluid, dat werkt, maar na een paar minuten valt hij dus uit... hij krijgt precies geen signaal door
allez ja, tis iets raars
allez ja, tis iets raars
[ Voor 72% gewijzigd door codemann op 08-06-2003 22:09 ]
scart kent ook een pin met een schakelsignaal.
Niet elke scart-kabel/aansluiting "ontvangt" dat ook (=pikt dat op).
Ik vermoed dat je versterker het schakel-signaal niet ontvangt.
Probeer 's een scart-kabel die voor elke pin een 'draadje' heeft (veel scart-kabels gebruiken er maar 6; scheelt in de fabriekskosten)
Niet elke scart-kabel/aansluiting "ontvangt" dat ook (=pikt dat op).
Ik vermoed dat je versterker het schakel-signaal niet ontvangt.
Probeer 's een scart-kabel die voor elke pin een 'draadje' heeft (veel scart-kabels gebruiken er maar 6; scheelt in de fabriekskosten)
[ Voor 7% gewijzigd door Brothar op 08-06-2003 22:13 ]
eagle
ik denk dat ik het gevonden heb... ik heb een functie ontdekt die de versterker doet uitschakelen als hij 5min lang geen signaal van de tv krijgt... kheb die nu uitgeschakeld, nu ist een kwestie van 5min te wachten 
Metallica kijken op MTV dus !!!!!
Metallica kijken op MTV dus !!!!!
dat vermoedde ik al, maar ik kende de eigenschappen van je versterker niet.
Maar vertel 's of je scart-kabel 21 draadjes heeft.
Zo niet, dan kun je die functie weer inschakelen, als je een 'volledige' scart-kabel hebt.
Maar vertel 's of je scart-kabel 21 draadjes heeft.
Zo niet, dan kun je die functie weer inschakelen, als je een 'volledige' scart-kabel hebt.
eagle
Ik had ook wel eens last van dit soort grapjes met een versterker. Lag erbij mij aan dat ik de volume knop niet hoog geenoeg had gezet. Daardoor viel ie gewoon uit
Pagina: 1