MSI K7T pro2

Pagina: 1
Acties:

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Deze heb ik net aangeschaft op de HCC (315,- bij Norrod :)
Maar waar zit de temperatuursensor van deze mobo voor de CPU?
heb nog nooit een temp sensor gehad maar deze moet hier wel op zitten volgens de bios (in boekje, mobo nog niet aangesloten), bij andere moederborden zit er toch meestal een sensor bijgeleverd die je op je cpu moet plakken of zo pinnetje onder je cpu.

Verwijderd

Ik weet niet of je het nog wilt weten.\
Net mijn nieuwe MSI + Duron opgestart en in de BIOS wordt a la minute verteld wat je Temp is.
Ik weet niet waar de sensor zit maar hij werkt wel,
VEJ

Verwijderd

Je moet ff je MSI ceedeetje erin proppen en dan PC Alert III installeren, dan kan je altijd zien hoe warm hij is..

• Cyclops10
  • Niet online
ah tnx
beetje vaag dat je geen sensors ziet ofzo, maar als het gewoon werkt is het goed.
nog beter eigenlijk dan bij de asus waar je de sensor zelf nog moet plakken

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Hij zal wel onder 't socket zitten ofzo.

Btw, wel erg cool dat dit mobo praat :7
ik schrok me de pleuris. standaard instelling staat trouwens op chinees :D

ow, en die 4 status ledjes aan de binnenkant is ook zwaar tof.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Ik ben er ook zeer tevreden mee. Welke temp hebben jullie, ik 32 graden met een tbird900 en een coolermaster voor tot 1,2ghz en pci kast koeler en 1 kast fan. Volgens sisoft 52 graden, maar ik denk dat pc alert en de bios eerder gelijk hebben.

Oh en nog een vraagje, mijn lichtjes staan altijd allemaal op groen is dat goed, ik kan namelijk niet veel wijs uit dat kleine boekje

• Cyclops10
  • Niet online
in de gewone handleiding staat ook een tabel waar instaat wat die lichtjes betekenen. (2-27)
4 groenen zijn goed ja

Verwijderd

Weet iemand zo effe uit het blote koppie welke bios instellingen de hoogste memscore haalt. Volgens mij heb ik alles nu goed ingesteld ik haal met 256mb infineon 133mhz op cas2 415/480. Kan iemand nog wat instellingen opboeren die wellicht kunnen helpen en die ik misschien over het hoofd heb gezien er zullen er vast wel zijn. Binnenkort de fsb wat omhoog gooien dan pompt ie helemaal.

En weet iemand uberhaupt nog wat 'do's' voor de instellingen.

Verwijderd

Niemand effe wat lekkere tips voor bijv drivers, bios instellingen etc?
Pagina: 1