Toon posts:

Batterijen voor ouwe laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ene Trust laptop (model nummer TS30L) Met 640 kb (!) ram en een 200 Mb harddisk. Maar de batterijen zijn gaar. Ze doen het, vol geladen, precies 39 seconden :D
Zouden die batterijen nog ergens nieuw te krijgen zijn? Ding is verder prima in orde, maar alleen op netspanning.... Wil m eigenlijk meenemen in het veld om boorgegevens in te voeren. En een kabelhaspel op m'n rug zie ik niet zo zitten.....

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

* WFvN loopt op de zaak vooruit

Ik weet niet of en waar je accu's kan bestellen; maar ik zou beginnen bij Trust uiteraard.

Maar mocht dat niet lukken.
Je zou kunnen proberen voorzichtig je huidige accu open te trekken.
Daarna de cellen die erin zitten vervangen door een stel nieuwe; kijken in de conradgids ofzo.

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 01:20

Kleintje81

Blaat

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 21:00:
Ik heb ene Trust laptop (model nummer TS30L) Met 640 kb (!) ram en een 200 Mb harddisk. Maar de batterijen zijn gaar. Ze doen het, vol geladen, precies 39 seconden :D
Zouden die batterijen nog ergens nieuw te krijgen zijn? Ding is verder prima in orde, maar alleen op netspanning.... Wil m eigenlijk meenemen in het veld om boorgegevens in te voeren. En een kabelhaspel op m'n rug zie ik niet zo zitten.....
Wat voor type accu zit er in die laptop? Als het een NiMH is zou je die accu 24 uur in de diepvries kunnen doen, dan een dag laten ontdooien en dan proberen op te laden.

Heb ik hier ook gedaan en mijn accu die eerst 2 minuten meeging gaat nu 1.5 uur mee. >:)

BF2 stats Systemen

Verwijderd

Topicstarter
Hee da's misschien een goed idee. NiCd zit er geloof ik in. Kan het daar ook mee denk je?