iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
bijna alle mf6 proxy's ondersteunen poorten die ook bij superweb gebruikt kunnen worden. Je moet die uiteraard wel instellen in je client.
ook de 'gewone' keyservers kan je gebruiken, door poort 80 op te geven om naar te connecten in plaats van de standaard poort 2064.
ook de 'gewone' keyservers kan je gebruiken, door poort 80 op te geven om naar te connecten in plaats van de standaard poort 2064.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Tnx het werkt!!!
Maar dit snap ik ook niet:
Ik ben al 90 dagen bezig dit zijn mijn stats:
Total Blocks to Search: 68,719,476,736
Total Blocks Tested: 6,573
Mijn pc staat elke dag te grazen maar het blijft erg weinig (zat op een proxy van iemand heeft dat er wat mee te maken?).
Hoe moet ik de instellingen wijziggen dat het sneller gaat?
Mijn pc:
p2 450
128mb ram
Maar dit snap ik ook niet:
Ik ben al 90 dagen bezig dit zijn mijn stats:
Total Blocks to Search: 68,719,476,736
Total Blocks Tested: 6,573
Mijn pc staat elke dag te grazen maar het blijft erg weinig (zat op een proxy van iemand heeft dat er wat mee te maken?).
Hoe moet ik de instellingen wijziggen dat het sneller gaat?
Mijn pc:
p2 450
128mb ram
Die PC zou er ongeveer 20-25 blokjes/uur moeten doen, dus als je hem gemiddeld ongeveer 4 uur per dag aan hebt staan klopt het allemaal wel, en kun je hem alleen sneller krijgen door je PC te gaan overclocken.
[removed]
Of door 'm langer aan te laten staanen kun je hem alleen sneller krijgen door je PC te gaan overclocken.
Intentionally left blank
Volgens mij wordt je pc daar niks sneller van hoor
Verwijderd
nee hoor
dat ding wordt niet sneel van lange laten aan staan die blijft op de zelfde snelheid doorgrazen aleen overclocken helpt je hebt hoogstens wat mee blokjes aan het eind van de dag
dat ding wordt niet sneel van lange laten aan staan die blijft op de zelfde snelheid doorgrazen aleen overclocken helpt je hebt hoogstens wat mee blokjes aan het eind van de dag
Tsja, staat een beetje raar in deze context; bedoelde dat 'ie meer blokjes zou grazen als 'ie 'm langer als 4 uur per dag aan zou laten staan
Intentionally left blank
De proxy die ik gebruikte was vaak down herinner ik me vandaar dat het zo weinig is. Want mijn pc staat dag en nacht aan
Pagina: 1