Toon posts:

Speciale Nokia frontjes allen verkrijgbaar bij Nokia Stores?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren was ik in Amsterdam en ben ik even de Nokia Store in gelopen (die op de hoek daar bij de Kalverstraat). Ik was aangenaam verrast toen ik daar in de vitrine een aantal frontjes voor de 8310 zag liggen, die ik nog niet eerder had gezien. Helaas bekeerde mijn vrolijkheid toen ik de prijs van een medewerker hoorde.. 29,95 euro voor alleen de voorkant!
Het waren, zoals hij dat noemde, Special Design Covers die alleen bij de Nokia Stores verkrijgbaar zouden zijn. Ze zouden ook niet in blisters (verpakkingen) worden verkocht..

Is er iemand die hier meer van weet? Lijkt mij een beetje een vreemd verhaal dat er frontjes op de markt zijn, die alleen door Nokia Store's zouden worden verkocht!

Voor de mensen die het willen weten, het frontje had een witte rand en het midden-gedeelte was lichtblauw/grijs.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:02

Xof

Volgens mij zijn er ook wel internetshops die die dingen verkopen.. gewoon ff wat van die gsm frontjes sites langslopen (zijn er aardig wat)

Verwijderd

Topicstarter
Ja zijn er idd aardig wat, maar ben al opzoek geweest en die krengen zijn er echt niet! Veel van die shops verkopen trouwens van die nep-dingen..

Ben ook al op de Nokia-site aan het bladeren geweest, maar zelfs daar staat-ie niet op :/

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2025

PJKs

Young, Free and Single

Lijkt me erg aannemelijk. De markt voor frontjes is erg groot, er is veel namaak op de markt, met inferieur plastic, en al dan niet toch een logo. Vooral bij internetshops weet je dan niet wat je krijgt.

Ik kan me goed voorstellen dat Nokia ook een speciale 'limited' serie op de markt brengt.

ja, graag!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Heb heeeel ff bij google gezocht, en dit gevonden:

http://www.snuffelpaleis.nl/nl/dept_14.html

Is dat em? Zo ja issie een stukje goedkoper daar :P

Verwijderd

Topicstarter
Aspje schreef op 08 June 2003 @ 20:52:
Heb heeeel ff bij google gezocht, en dit gevonden:

http://www.snuffelpaleis.nl/nl/dept_14.html

Is dat em? Zo ja issie een stukje goedkoper daar :P
Nee, die lijkt er in de verste verte niet op! Het randje is gewoon wit en dat doorzichtige gedeelte wat op die foto knalblauw is, is daar heeeeeel licht blauw/grijzig.. Zeer stijlvol frontje!

Probleem is echter dat ik niet al te vaak in Amsterdam kom (heb hem nml nog niet eerder bij andere Nokia Store's gezien) en dat ik me niet kan voorstellen dat Nokia frontjes alleen via een Nokia Store verkopen, aangezien er vette winst op wordt gemaakt..

Verwijderd

Staat 'ie hier ook niet bij?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat zijn de 'standaard' frontjes; de SKR-serie. Volgens die man in de winkel wordt de SKR-serie in een verpakking geleverd en zijn die vrijwel overal te koop. Het frontje wat ik heb gezien hoorde daar dus niet bij en wordt niet verpakt geleverd, maar alleen met zo'n plasticje op het scherm.

Hij lijkt nog het meest op de SKR-260 Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/pics/phones/phone_models/enhancements/thumbnails/enhancements_skr_260_thumb.jpg
maar dan precies omgedraaid (dus het witte is grijs en het grijze is wit). Het grijs is echter veel meer naar lichtblauw toe.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:42
Die verkoper beunt gewoon bij met illegale frontjes :P

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

Is het niet gewoon deze?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/8310.jpg

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Krijg je er ook een keypad bij? Vaak is op een plaatje een niet-standaard keypad afgebeeld. Als je dan je eigen eronder stopt is het hele effect weg...

Verwijderd

nee die keypads moet je ook los kopen idd! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zoals SJOE®DO al zei, er zit geen keypad bij. Overigens vind ik dat ook niet zo boeiend, want m'n witte keypadje vind ik nogsteeds het mooist :)

Dat frontje is het echter niet, hij staat NIET op de website van Nokia en tot nu toe heb ik hem nog nergens op internet gevonden.. Ga wel ff kijken of ik een foto'tje ervan kan maken (ben helaas vrijwel nooit in Amsterdam)
Pagina: 1