Hey BlueForce dat van die Ledjes had ik ook al in gedachten
... maar toch bedankt dat je ff zei
..........en dat van die kabels is inderdaad zo ......bij ons allebei zijn ze al opgeruimd ....:+ ....
wat zijn de temps van mark, ben ik wel erg benieuwed naar met die rad
Verwijderd
Heel leuk gedaan, trouwens makkelijk zo' werkplek en owja wel een beetje een mess met die kabels maar dat komt wel goed natuurlijk... suc6
nice gemaakt allebei maar die fan bij andré aan de voorkant lijkt me wat lastig (het is maar net waar je de pc hebt te staan) en btw andré wat voor kast is dat?
Verwijderd
Mark z'n case is wel vet
maar Andre z'n raam had iets meer figuur mogen krijgen
(niet zo vierkant laten en zo weinig mogelijk van die cdspelers en hd's laten zien)voor de rest is alles goed alleen die kabels mochten voor alletwee iets meer opgeruimd zijn

(niet zo vierkant laten en zo weinig mogelijk van die cdspelers en hd's laten zien)voor de rest is alles goed alleen die kabels mochten voor alletwee iets meer opgeruimd zijn
Ik maak misschien m`n raam ook groter
.....en het raam zit meer aan die kant omdat ik anders die zijkant er zo moeilijk af kan schuiven die zit namelijk behoorlijk strak ...dus vandaar ... en die kabels zijn nu bij ons allebei opgeruimd
Ik heb nog wel een nightshot van die kast ..alleen dat is maar een zielig fotootje ....hier is een link http://members.chello.nl/j.vandorp1/kastje.bmp
2 mooie casemods, petje af
Wat ik wil weten is waar Mark die radiator vandaan heeft, hij past precies mooi in die chieftec en daar wil ik hem ook hebben. En zijn de prestaties wat?
Wat ik wil weten is waar Mark die radiator vandaan heeft, hij past precies mooi in die chieftec en daar wil ik hem ook hebben. En zijn de prestaties wat?
Zeker wel mooi gedaan. Vooral die eerste van Mark vind ik eigenlijk het mooist.
Maar idd ik zou er nog wel een beetje cablemesh tussen prutsen.
En die van Andre ziet er ook zeker wel goed uit. Vind ik een erg mooie kast.
Misschien omdat ik hem zelf ook in het blauw heb dan.
En die van Andre ziet er ook zeker wel goed uit. Vind ik een erg mooie kast.
de radiator is van maxxxpert zo te zien
http://www.tweakers.net/pricewatch/30082
http://www.tweakers.net/pricewatch/30082
Verwijderd
Als je een Chieftec Bigtower hebt past een Innovatek Dual radi radiator er ook heel erg goed in.megaleo schreef op 09 June 2003 @ 00:04:
Zeker wel mooi gedaan. Vooral die eerste van Mark vind ik eigenlijk het mooist.Maar idd ik zou er nog wel een beetje cablemesh tussen prutsen.
En die van Andre ziet er ook zeker wel goed uit. Vind ik een erg mooie kast.![]()
`k zal ook een topic aanmaken als ik volgende week mn waterblokje binnenheb
Mooi case hoor Andre en Mark ookal heb ik em 10x irl gezien
Meer dan 700 kB per plaatje is echt veel te veel, dat kan ook in 70 kB!
Verwijderd
Ze zijn allebei echt vet. Die watercooling is ook errug cool gemaakt.
Sja, verder niet veel aan toe te voegen, de kabelbende is al weg, raamrubber kwam ook al, dus ja..
Sja, verder niet veel aan toe te voegen, de kabelbende is al weg, raamrubber kwam ook al, dus ja..
Verwijderd
Er komen nog een paar foto's en dan zonder Kabel bende
....
Ja en het is .. een maxxexpert .. werk goed maar miditower Chieftec.. er is maar 1 plaats voor bijv cdrom speler
dat is wel jammer ...
Ik moet alleen nog boven aaan spuipen en onderaan .. de kast .. En misschien een een rubberen randje langs het 120mm gat...
Ik ben mark zat effe achter de pc van me Broer
Ja en het is .. een maxxexpert .. werk goed maar miditower Chieftec.. er is maar 1 plaats voor bijv cdrom speler
Ik moet alleen nog boven aaan spuipen en onderaan .. de kast .. En misschien een een rubberen randje langs het 120mm gat...
Ik ben mark zat effe achter de pc van me Broer
Verwijderd
die memory cooling op de videokaart is wel een beetje aan de kleine kant.
die dingen kun je er net zo goed niet op zetten
die dingen kun je er net zo goed niet op zetten
is deze slang niet een heel stuk stugger dan 'normale' pvc slang?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
bs post, zag ik naderhand in...
solly...
jammer dat je geen posts kan deleten...
solly...
jammer dat je geen posts kan deleten...
[ Voor 125% gewijzigd door NewbieNeo op 09-06-2003 16:58 ]
Verwijderd
Ik vind het best mooi, maar ik vind wel dat de voeding kabels beter weggewerk hadden kunnen worden, maar ja..........Dat is mijn mening
Verwijderd
Tis geloof ik gewone tuinslang die echt heel stug is :]Oxigun schreef op 09 June 2003 @ 11:02:
is deze slang niet een heel stuk stugger dan 'normale' pvc slang?
Ik gebruik Harde PVC slang en dat vind ik al stug.
Verwijderd
vraagje:
Waarom koopt AMEcomputers bij zijn concurrent Maxpert?
Kan je dat gewoon niet bij je favoriete distri ECL vandaan halen?
Ik heb er nog twee in de aanbieding voor je...........innovatek p4
oe....wat heeft dit mailtje een hoog spam gehalte....
Ah....maxxxpert het merk.......Nooit van gehoord maar goed. Nevermind
Ah....maxxxpert het merk.......Nooit van gehoord maar goed. Nevermind
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 10:50 ]
Die kabels zijn bij ons allebei al weggewerkt .....:) ...Als je nou de hele topic leest zie je het 100 keer staan ofzoVerwijderd schreef op 09 June 2003 @ 21:04:
Ik vind het best mooi, maar ik vind wel dat de voeding kabels beter weggewerk hadden kunnen worden, maar ja..........Dat is mijn mening

Verwijderd
Achja de slangen werken toch... Iedereen maakt problemen over slangen....:)
Ut werk dus niet zeuren
Ut werk dus niet zeuren
Verwijderd
Heel fijn dat de kabel's opgeruimt zijn
ik vind dat je waterkoeling mooi is tha mafkees heeft weer top werk afgeleverd. ik vind je mod wel leuk maar het is niet echt bijzonder. puur mijn mening
Verwijderd
Haha ja de Mafkees heeft zeker z'n werk gedaan haha :D:D maja. hij heeft me geholpen met alles ..
Verwijderd
Jij hebt helemaal geen ccfl's nodig man!Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 15:35:
Zonder ccfl's Aan![]()
[afbeelding]
Waterblokjes van Tha Mafkees![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
de radiator is van maXXXpert dat is een merk en niet de winkel MaXpertVerwijderd schreef op 10 June 2003 @ 11:12:
vraagje:
Verwijderd
Zo slim was ik ook nog welVerwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 18:41:
3de Plaatje is wel met CCfl :D:P
Verwijderd
hey markjonker er mag wel wat paar temp's erbij ik wil natuurlijk een beetje vergelijken met die van mij ( die van de vorige inkoopactie van tha mafkees Danger Den maze3 clone) en die van jou
dus kom maar op
Verwijderd
Hee mark netjes zeeeeeeer netjes !!!!!! 
Heb het zelfde nu ook lopen (ook van The Mafkees) nog probs gehad met die toch vrij stijve slangen ????? en heb je die lucht er ook echt goet uit kunnen krijgen want dat was ff kloten toen
Heb er zelf wel meteen weer van geleert en meteen een lekker groot reservoir gekocht
en ook silicone slang er bij gekocht kost wel wat maat je heb dan ook wat.
mijn specs:
mobo GA-7vaxp
cpu 2500+ @ 2800+
256 MB DDR400 samy
FSB 190
Temps:
@ 2500+ 29 graden sys 35
@ 2800+ 33 graden sys 40
en als we gaan stressen scheelt het 2 graden zo ongeveer
Maar zeker netjes wat je er van gemaakt heb
(ohe BTW Dajo is de naam
)
Heb het zelfde nu ook lopen (ook van The Mafkees) nog probs gehad met die toch vrij stijve slangen ????? en heb je die lucht er ook echt goet uit kunnen krijgen want dat was ff kloten toen
Heb er zelf wel meteen weer van geleert en meteen een lekker groot reservoir gekocht
mijn specs:
mobo GA-7vaxp
cpu 2500+ @ 2800+
256 MB DDR400 samy
FSB 190
Temps:
@ 2500+ 29 graden sys 35
@ 2800+ 33 graden sys 40
en als we gaan stressen scheelt het 2 graden zo ongeveer
Maar zeker netjes wat je er van gemaakt heb
(ohe BTW Dajo is de naam
Verwijderd
Heej Vertigo ik denk niet dat ik daar veel over kan zeggen.. Ik heb vast een andere Radiator als jij.. Maxxexpert... En neem van mij aan dat ze echt wel net zo goed zijn als de Danger Den maze3 clone.. Teminste dat denk ik wel...:):p
Thanks Dajo
lekker trouwens Fsb 190 ! ik heb 170 .. en als ik me 2200 op 2600 loopt ie lekker maar hij wil niet meer booten
Thanks Dajo
Verwijderd
En trouwens die Lucht in dat klote reservoir.. zit er nog allemaal in en krijg ik er voor geen meter uit.. Ik raad daarom ook iedereen aan om zo'n dink nooit te kopen.. je betaal 35 Euro voor een stukje zielig plexiglas... het hele reservoir is 8cm hoog ofzo en 3,5 cm Breed...
Stelt dus wel super weinig voor !
Stelt dus wel super weinig voor !
Verwijderd
lekker spaghetti 
Mooie blokkies idd
Mark, die watercooling heb je leuk ingebouwd maar neemt ie niet de ruimte weg voor cdromspeler/writer/dvd enzo? (kan ik op de foto niet helemaal duidelijk zien, misschien past het ook wel?)
Mooie blokkies idd
Mark, die watercooling heb je leuk ingebouwd maar neemt ie niet de ruimte weg voor cdromspeler/writer/dvd enzo? (kan ik op de foto niet helemaal duidelijk zien, misschien past het ook wel?)
Verwijderd
Neej het pas niet
... er kan niks meer bij er zit 1 cdrom in en een 2de zou echt een probleeem worden..
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 08:53:
Heej Vertigo ik denk niet dat ik daar veel over kan zeggen.. Ik heb vast een andere Radiator als jij.. Maxxexpert... En neem van mij aan dat ze echt wel net zo goed zijn als de Danger Den maze3 clone.. Teminste dat denk ik wel...:):p
Thanks Dajo
lekker trouwens Fsb 190 ! ik heb 170 .. en als ik me 2200 op 2600 loopt ie lekker maar hij wil niet meer booten 
Hmm ja idd ik heb een andere radiator dan die van jou. Die van mij is van de sloperij een toyota corolla ofzo maar hij is wel full koper dus dat scheelt weer. ik denk dat jij ook een klein nadeeltje hebt bij je radiator.omdat je rad is in je pc gebouwt en de warmte van je radiator hoopt zich in de kast op ,gelukkig heb een paar case fan's wat wel noodzakelijk is voor je kast temp!. maar goed als je radiator binnen in de kast is dan is het wel veel mooier
. ik denk dat ik maar tijd wordt voor een nieuwe mobo en proc
dan kan ik tenminste wat uit me wc uit halen met die thunderbird lukt het niet echt
.
Thanks Dajo
Hmm ja idd ik heb een andere radiator dan die van jou. Die van mij is van de sloperij een toyota corolla ofzo maar hij is wel full koper dus dat scheelt weer. ik denk dat jij ook een klein nadeeltje hebt bij je radiator.omdat je rad is in je pc gebouwt en de warmte van je radiator hoopt zich in de kast op ,gelukkig heb een paar case fan's wat wel noodzakelijk is voor je kast temp!. maar goed als je radiator binnen in de kast is dan is het wel veel mooier

Verwijderd
hee mark jij hab toch zoon n-force 2 plank of niet ???
Die willen wel lekker met de FSB omgaan dacht ik moet ik ook maar eens gaan kopen als ik weer geld heb
Ohe temp van de lucht die uit je rad komt is bij niet echt extreem of wel helemaal niet dus als die in je kast hangt boeit het niet zo veel
(en ik heb al helemaal geen last met sys temp die dan omhoog gaat kan ook komen door die 7 sys fan's
)
Die willen wel lekker met de FSB omgaan dacht ik moet ik ook maar eens gaan kopen als ik weer geld heb
Ohe temp van de lucht die uit je rad komt is bij niet echt extreem of wel helemaal niet dus als die in je kast hangt boeit het niet zo veel
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 13:19 ]
Nice case.
hey nigel, had jij ook niet zulke koelblokjes
Jammer dat ik weer geen geld heb om te casemodden
hey nigel, had jij ook niet zulke koelblokjes
Jammer dat ik weer geen geld heb om te casemodden

Hoeveel 3d mark haal je danVerwijderd schreef op 12 June 2003 @ 16:17:
Ja dat is de A7n8xen dus Nforce 2... maar kan niet zeggen dat ik er zo blij mee ben ik haalde met een msi mobo (kt3 ultra) meer 3d Marks !
maja
en wat is je MP en FSB
trouwens die proc kan makkelijk hoger, die 1700+ van mij haalt ook al 2600+
[ Voor 16% gewijzigd door eghie op 12-06-2003 17:17 ]
Nette modjes, nice work.eghie schreef op 12 June 2003 @ 17:16:
[...]
Hoeveel 3d mark haal je dan
en wat is je MP en FSB
trouwens die proc kan makkelijk hoger, die 1700+ van mij haalt ook al 2600+
[foutje]
Mja ff vergeten te melden dat ik een B-core heb en jij een A-core, maakt ook nog verschil. Ik kreeg al op m'n sodemieter van Nigel
[/foutje]
[ Voor 16% gewijzigd door MasterFreak op 12-06-2003 18:16 ]
Verwijderd
AChja boeiend dat ocen.. hij doet het zo wel effe lekker dus
Komt nog wel een keer als ik een goed mobo en proc heb.
Hahaha ik dacht al, wie is die Jacco.MasterFreak schreef op 12 June 2003 @ 18:09:
[...]
Nette modjes, nice work.. Die proc moet hoger kunnen idd vooral met waterblokjes, mijne 1700+ draait ook 2205 Mhz met luchtkoeling. Enneh Michiel, groetjes van je oude overbuurjongen, Jacco
.
[foutje]
Mja ff vergeten te melden dat ik een B-core heb en jij een A-core, maakt ook nog verschil. Ik kreeg al op m'n sodemieter van Nigel.
[/foutje]
Ach nu weet ik het.
Heb ie msn ofzo, pleur ff neer je adres.
Zag net je topic voorbij vleigen over je casmod

offtopic:
Heeft er iemand nog geld voor deze arme jonge
, dan kan hij ook een hele mooie casemod voor jullie maken

Heeft er iemand nog geld voor deze arme jonge
[ Voor 5% gewijzigd door eghie op 12-06-2003 20:14 ]
Verwijderd
Marruuuuk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 21:34 ]
Hummel-X Schreef op Thursday 12 June 2003 21:34
Marruuuuk (jij dus....) Leuke casemods jongens mannen
He we gaan niet met mijn naam spotten he
Marruuuuk (jij dus....) Leuke casemods jongens mannen
He we gaan niet met mijn naam spotten he
[ Voor 58% gewijzigd door Marrruuuk op 12-06-2003 21:58 ]
Tip: koop led fittingen en een nieuw frontje, en boor ze deze keer wel recht.
Verwijderd
Je kan best led behuizing of fitting of hoe het ook noemt kopen want zo vind ik het maar niks. Wat voor case is dit eigenlijk? Antec PlusView1000AMG???
Ik zou als ik jou was de gaatjes waar de ledjes door heen steken nog even mooier afwerken, dit ziet er nogal rafelig uit, ook zou ik de ledjes er even ver door heel laten steken. Ik weet verder niet of het gezichtsbedrog is maar de gaatjes lijken overigens niet allemaal op dezelfde hoogte geboord te zijn.
edit:
te laat
te laat
[ Voor 3% gewijzigd door fw op 14-06-2003 01:17 ]
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Ja groot gelijk ik heb namelijk die van enermax besteld

Ik heb de zwarte besteld bij Freezing hardware ...
En die led afwerking lijkt op de foto heel duidelijk maar in het echt zie je er niks van
Ik heb de zwarte besteld bij Freezing hardware ...
En die led afwerking lijkt op de foto heel duidelijk maar in het echt zie je er niks van
Verwijderd
Cool ik heb de digidoc 5 (8 sensoren en 8 fan's er aan hangen gaat best
) maar deze ziet er ook wel strak uit
Ohe mark je heb ook nog zo iets als edit
Ohe mark je heb ook nog zo iets als edit
Verwijderd
Achja ik vond deze wel leuk.. en digidoc moet je eerst allemaal dingen intoesen voordat je die fan zachter kan zetten.. nu hoef je alleen aan een potmeter te draain.. dat is wel beter vind ik ..
Met een digi-doc fanszachter zetten ?Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 21:08:
Achja ik vond deze wel leuk.. en digidoc moet je eerst allemaal dingen intoesen voordat je die fan zachter kan zetten.. nu hoef je alleen aan een potmeter te draain.. dat is wel beter vind ik ..
Mooi gedaan, wel een beetje jammer van de kabels
Blog (Linux-related)
Verwijderd
dat enermax dingetje heb ik ook. alleen jammer dat je de fans niet uit kan zetten, dat zou je nog zelf kunnen doen met een schakelaar (voor de aansluitingen die GEEN RPM monitrong hebben). Het toerental-drempel waar bij het alarm afgaat is in te stellen, en begint bij 1000 rpm. als ik mijn no-name fans op minimum zet, dan gaat hij al piepen omdat deze dan maar met 800 RPM draaien
. Een nadeel is wel dat de instelling voor de drempelwaarde van de temperatuur niet bewaard wordt. als je de pc helemaal uit doet gaat hij terug naar 45C. en dat haalt mijn videokaart ruim onder het spelen
. Het display is lastig uit te lezen als je er schuin tegen aan kijkt. Nou moet niemand gaan denken dat ik het aan bagger-ding vindt, maar ik geef alleen aan dat er punten zijn die mischien gemod kunnen worden.

Verwijderd
Ja bedankt voor de info.. ik had hem eigenlijk al verwacht van Freezinghardware.nl maar die gasten zou wel een beetje traagjes.. Die digidoc trouwens wat kan je er dan wel mee.. best bagger als je fans er niet zachter mee kan laten lopen..
Ik heb een vraag voor ""Specs Andre""
Andre ik zie dat je op de laatste foto een Fan in de sluiven hebt gebouwd is dat standaard is dat ergens te koop??
Ik heb daar namelijk mijn HD's zitten en het lijkt me wel vet om daar een koeler voor te doen!!!
Andre ik zie dat je op de laatste foto een Fan in de sluiven hebt gebouwd is dat standaard is dat ergens te koop??
Ik heb daar namelijk mijn HD's zitten en het lijkt me wel vet om daar een koeler voor te doen!!!
Verwijderd
Tja die kun je bijna overal wel halenNeo_007 schreef op 16 juni 2003 @ 17:34:
Ik heb een vraag voor ""Specs Andre""
http://shop.freezinghardware.nl/index-shop.asp?Cat_ID=8
En die digi doc kan inderdaat wat minder dan ik verw8 had toen ik hem bestelde. Maar goet wat kan hij wel tja fans aan en uit zetten als de temp van de sensor te hoog word best wel handig al zeg ik het zelf. En heb nu zelf wat van die universele fancontroller bij gekocht zijn niet zo duur en lost het probleem ook op toch
Dit bedoel ik niet van af de allereerste post die foto's op case mod!!!!!!
Zo dom ben ik niet hehehehehehe
Zo dom ben ik niet hehehehehehe
Verwijderd
ziet dr leuk uit hoor alleen al die kabels zijn wel wat rommelig niet ?
voor de rest netjes gedaan trouwens
voor de rest netjes gedaan trouwens
Ik snap hemVerwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 10:27:
Ik weet niet of je dat ergens kunt kopen maar dit is handmade zal ik maar zeggen....Maar die bij mij gaat er toch uit
![]()
The_Crusher en markjonker kunnen jullie vaker
dit knopje gebruiken? Ik zie een paar keer meerdere posts onder elkaar terwijl dat helemaal niet nodig is.

jo ik zie dat de heren hier geen gebruik maken van veren om de blokjes vast te zetten?? why??
Verwijderd
Weet je, het is nog leuker als je je eigen casemod ziet, vooral als ze mooi geworden isVerwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 19:37:
Ik vind het altijd leuk om casemods te zien, vooral als ze mooi geworden zijn.