2 Casemods

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 311 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Hummel-X Schreef op Thursday 12 June 2003 21:34
Marruuuuk (jij dus....) Leuke casemods jongens mannen

He we gaan niet met mijn naam spotten he

[ Voor 58% gewijzigd door Marrruuuk op 12-06-2003 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk niet dik vette naam man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja want jullie weten toch? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.vandorp1/tuimels_mark.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 03:34 . Reden: geresized ivm layoutvernaggeling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de lomp grote foto ...maar dat moest van Mark :P :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tip: koop led fittingen en een nieuw frontje, en boor ze deze keer wel recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan best led behuizing of fitting of hoe het ook noemt kopen want zo vind ik het maar niks. Wat voor case is dit eigenlijk? Antec PlusView1000AMG???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon je het plaatje weer niet verkleinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm ff een vraagje: waarom geen rpm controol in plaats van die aan/uit dingen ????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Ik zou als ik jou was de gaatjes waar de ledjes door heen steken nog even mooier afwerken, dit ziet er nogal rafelig uit, ook zou ik de ledjes er even ver door heel laten steken. Ik weet verder niet of het gezichtsbedrog is maar de gaatjes lijken overigens niet allemaal op dezelfde hoogte geboord te zijn.

edit:
te laat

[ Voor 3% gewijzigd door fw op 14-06-2003 01:17 ]

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja groot gelijk ik heb namelijk die van enermax besteld :)
Afbeeldingslocatie: http://store5.yimg.com/I/extremepcgear_1739_16037642
Ik heb de zwarte besteld bij Freezing hardware ...
En die led afwerking lijkt op de foto heel duidelijk maar in het echt zie je er niks van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook nog effe de klepjes mooi mee spuiten allemaal naar kleur want dat moet ik nog steeds doen :) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool ik heb de digidoc 5 (8 sensoren en 8 fan's er aan hangen gaat best :D ) maar deze ziet er ook wel strak uit })

Ohe mark je heb ook nog zo iets als edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja ik vond deze wel leuk.. en digidoc moet je eerst allemaal dingen intoesen voordat je die fan zachter kan zetten.. nu hoef je alleen aan een potmeter te draain.. dat is wel beter vind ik ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 21:08:
Achja ik vond deze wel leuk.. en digidoc moet je eerst allemaal dingen intoesen voordat je die fan zachter kan zetten.. nu hoef je alleen aan een potmeter te draain.. dat is wel beter vind ik ..
Met een digi-doc fanszachter zetten ? :+ sinds wanneer kan dat ik heb ze namelijk alle 2... die enermax en digidoc... Die digidoc kan niks eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:07

DSK

boeiend...

Mooi gedaan, wel een beetje jammer van de kabels

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat enermax dingetje heb ik ook. alleen jammer dat je de fans niet uit kan zetten, dat zou je nog zelf kunnen doen met een schakelaar (voor de aansluitingen die GEEN RPM monitrong hebben). Het toerental-drempel waar bij het alarm afgaat is in te stellen, en begint bij 1000 rpm. als ik mijn no-name fans op minimum zet, dan gaat hij al piepen omdat deze dan maar met 800 RPM draaien 8)7 . Een nadeel is wel dat de instelling voor de drempelwaarde van de temperatuur niet bewaard wordt. als je de pc helemaal uit doet gaat hij terug naar 45C. en dat haalt mijn videokaart ruim onder het spelen :X . Het display is lastig uit te lezen als je er schuin tegen aan kijkt. Nou moet niemand gaan denken dat ik het aan bagger-ding vindt, maar ik geef alleen aan dat er punten zijn die mischien gemod kunnen worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bedankt voor de info.. ik had hem eigenlijk al verwacht van Freezinghardware.nl maar die gasten zou wel een beetje traagjes.. Die digidoc trouwens wat kan je er dan wel mee.. best bagger als je fans er niet zachter mee kan laten lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens altijd nog me Tuimelschakelaars dus kan de fan altijd nog volledig uit doen :) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik heb een vraag voor ""Specs Andre""

Andre ik zie dat je op de laatste foto een Fan in de sluiven hebt gebouwd is dat standaard is dat ergens te koop??

Ik heb daar namelijk mijn HD's zitten en het lijkt me wel vet om daar een koeler voor te doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neo_007 schreef op 16 juni 2003 @ 17:34:
Ik heb een vraag voor ""Specs Andre""

Andre ik zie dat je op de laatste foto een Fan in de sluiven hebt gebouwd is dat standaard is dat ergens te koop??

Ik heb daar namelijk mijn HD's zitten en het lijkt me wel vet om daar een koeler voor te doen!!!
Tja die kun je bijna overal wel halen :+ maar doe er wel ff een linkje bij ;)
http://shop.freezinghardware.nl/index-shop.asp?Cat_ID=8

En die digi doc kan inderdaat wat minder dan ik verw8 had toen ik hem bestelde. Maar goet wat kan hij wel tja fans aan en uit zetten als de temp van de sensor te hoog word best wel handig al zeg ik het zelf. En heb nu zelf wat van die universele fancontroller bij gekocht zijn niet zo duur en lost het probleem ook op toch :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Dit bedoel ik niet van af de allereerste post die foto's op case mod!!!!!!

Zo dom ben ik niet hehehehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet dr leuk uit hoor alleen al die kabels zijn wel wat rommelig niet ?
voor de rest netjes gedaan trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of je dat ergens kunt kopen maar dit is handmade zal ik maar zeggen :P ....Maar die bij mij gaat er toch uit :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Homemade bedoel ik :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezing hardware zuigt is wacht al een eeuw op de bestelling van mij en Andre :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 10:27:
Ik weet niet of je dat ergens kunt kopen maar dit is handmade zal ik maar zeggen :P ....Maar die bij mij gaat er toch uit :) :*)
Ik snap hem ;) Maar ik heb een witte kast dus overkopen nou niet echt veel zin hebben staat niet zo mooi he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja .. .als je een dremeltje hebt heb je het zo gefixt :D ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

The_Crusher en markjonker kunnen jullie vaker Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif dit knopje gebruiken? Ik zie een paar keer meerdere posts onder elkaar terwijl dat helemaal niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
jo ik zie dat de heren hier geen gebruik maken van veren om de blokjes vast te zetten?? why??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Veren ?? ik zie ze niet maar dat zou wel aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat kost die wc wel niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja wat doet dat er eigenlijk toe :d:d het heeft me wel genoeg gekocht daar niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 19:37:
Ik vind het altijd leuk om casemods te zien, vooral als ze mooi geworden zijn.
Weet je, het is nog leuker als je je eigen casemod ziet, vooral als ze mooi geworden is ;) Heb je ook veel meer voldoening van! (8>
Pagina: 1 2 Laatste