Toon posts:

[DLL]gezocht fcc(11).dll

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor het spel Rogue Spear het bestand fcc11.dll. Dat kan die nameijk niet vinden bij het opstarten. Als ik het spel bij mij draai dan is er nix aan de hand, maar bij een vriend kan die dus fcc11.dll niet vinden, terwijl ik dat bestand op mn eigen comp ook niet kan vinden. Dus ik d8 geen ramp, google help wel. Uiteindelijk kwam ik op computerhope.net en ook daar zag ik een heleboel hopeloze mensen zoeken naar die file, maar niemand kon m vinden. Btw ik heb win98SE en hij ook volgens mij (het zou gewoon win98 kunnen zijn). Dus heeft iemand of fcc.dll of fcc11.dll liggen of weet waar ik m kan vinden.....posten, pmen mailen etc.

Alvast Bedankt
Dr HenDre

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:44

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het is niet de bedoeling dat hier allerlei (c) files worden uitgewisseld, aangezien de meeste dlls ook (c) zijn.

iig kreeg ik bij [google=fcc.dll] de eerste link al wat.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 08 June 2003 @ 18:27:
Het is niet de bedoeling dat hier allerlei (c) files worden uitgewisseld, aangezien de meeste dlls ook (c) zijn.

iig kreeg ik bij [google=fcc.dll] de eerste link al wat.
sorry mensen een foutje, ffc.dll is het. Ik heb al op google gezocht, maar daar is dus nix te vinden, ga aub niet weer naar google verwijzen. En op dll-archieve staat nix. Al lang gekeken

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hij's wel degelijk te vinden, alleen op een paar password-enabled sites.

Scheelt een stuk trouwens als je had gezegd dat dat jou ook overkomen was. Voorkomt dat mensen zeggen dat ze het wel via Google kunnen vinden. ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device