On my way!
Edit:
16 maal overgewaardeerd uitgedeeld
Edit:
16 maal overgewaardeerd uitgedeeld
[ Voor 71% gewijzigd door Alex op 08-06-2003 19:25 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Stilte.... ach, se week @ Nettie en mij he... dat zegt wat 
Volgens mij zit die rakker btw ereguns anders dan achter zijn boeken
Ik kijk ff naar dat draadje
Volgens mij zit die rakker btw ereguns anders dan achter zijn boeken
Ik kijk ff naar dat draadje
Dit lijkt mij wel een trolletje waard. Waarom? Omdat hij met deze reactie de gemiddelde AOL-gebruiker onderuit haalt en indirect zegt dat je onveilig internetgedrag van deze gebruikers kan verwachten.
Onterecht want er zijn meerdere ISP's op deze aardbol die dergelijke bevolkingsgroepen online huisvesten. Ik doe er zelf nog even niets mee maar ik zou wel willen weten hoe jullie over deze reactie denken.
Onterecht want er zijn meerdere ISP's op deze aardbol die dergelijke bevolkingsgroepen online huisvesten. Ik doe er zelf nog even niets mee maar ik zou wel willen weten hoe jullie over deze reactie denken.
Verwijderd
Er kan best een aardige kern van waarheid inzitten. Het lijkt me logisch dat je bij een bepaalde ISP met een bepaalde groep internetgebruikers te maken hebt. Bij bijvoorbeeld HCCnet zou je best weleens andere gebruikers aan kunnen treffen dan bij Planet Internet. Maar die reactie sowieso wel meer onderbouwd kunnen worden. Zoals het er nu staat is het inderdaad wel een aardige troll.bazs2000 schreef op 09 juni 2003 @ 01:27:
Dit lijkt mij wel een trolletje waard. Waarom? Omdat hij met deze reactie de gemiddelde AOL-gebruiker onderuit haalt en indirect zegt dat je onveilig internetgedrag van deze gebruikers kan verwachten.
Wmb eerder een flamebait, er word n.l. ononderbouwd en doelgericht op AOL gebruikers gespeeld.
Zoals Cheatah al aangeeft kan er best wel en kern van waarheid zitten, maar dan had er iets meer onderbouwing mogen staan dan alleen:
Zoals Cheatah al aangeeft kan er best wel en kern van waarheid zitten, maar dan had er iets meer onderbouwing mogen staan dan alleen:
onder 120 AOL abonnees
Nuff said
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1