Toon posts:

[slechte CD-ROM]Testprogramma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me reeds sufgezocht op internet/GoT, met de meest creatieve zoektermen, maar geen resultaat, ik heb hier een net gekochte CD-ROM liggen die volgens mij kapot is, ik heb met Nero al met RAW-data reading een soort van test uitgevoerd, maar ik wil eigenlijk nog een diepgaandere controle uitvoeren.

Om het even kort samen te vatten: ik ben op zoek naar een programma in de trend van MS Scandisk, maar dan om een CD-ROM mee te testen. Wie o Wie?

EDIT:
verkeerde forum dus, dit topique hoort meer thuis in SA

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 18:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Wat voor een cdromspeler heb je?

Met Plextool Professional kan je een goede test doen,
maar dan moet je wel een Plextor hebben.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:20
http://www.cdspeed2000.com/

Nero CDspeed al geprobeerd? (ik weet niet of je dus diezelfde van nero dus al geprobeerd hebt)

hieruit kan je waarschijnlijk ook wel afleiden of die brak is

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik beveel in dit soort gevallen ISObuster aan :) (Geen idee of die een specifieke testmodus heeft voor cd's) je kunt deze iig gebruiken om te kijken of je er succesvol een image van kan extracten.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Nero CDspeed al geprobeerd?
Nee, ik heb geprobeerd of ik een 1-op-1 kopie kon maken, met raw-data-extraction aan, en die gaf fouten, dus daaruit kon ik al afleiden dat het kreng brak is. Maar ik zal dat programma proberen, thx!
Ik beveel in dit soort gevallen ISObuster aan (Geen idee of die een specifieke testmodus heeft voor cd's) je kunt deze iig gebruiken om te kijken of je er succesvol een image van kan extracten.
Ook dit programma zal ik proberen, wederom thx...
Pagina: 1