Ik heb momenteel een wat op het moment nog een redelijk systeem is, het kan er nog net mee door om
het zo maar even te zeggen. Ik draai Windows XP Professional op de volgende systemspecs:
Intel Pentium III, 700MHz, 256KB
Socket370 Moederbord
384MB RAM Geheugen
NVidia GeForce 256 Videokaart
Creative AudioPCI (ES1371,ES1374)(WDM) Geluidskaart
Maxtor 53073U6 Hardeschijf, 40GB
ST330621A Hardeschijf, 27GB
Iiyama A702HT VisionMaster Pro 410 Beeldscherm
Nu werkt verder eigenlijk alles perfect, alleen...ik wil graag upgraden.
Ik zat te denken aan een Intel Pentium 4 processor met een snelheid van minimaal 2.8GHz.
Als ik naar deze processor wil upgraden moet ik natuurlijk ook een ander moederbord hebben.
Welk moederbord zou jij me aanraden, zodat als ik alleen moederbord en processor zou upgraden,
verder alles nog zou werken? En zou ik hierbij ook een andere kast (buitenkant) moeten aanschaffen, gezien de misschien verschillende grootte van het nieuwe moederbord of de afmetingen van waar de slots zitten?
Ik zou graag advies hebben bij deze ugprade.
het zo maar even te zeggen. Ik draai Windows XP Professional op de volgende systemspecs:
Intel Pentium III, 700MHz, 256KB
Socket370 Moederbord
384MB RAM Geheugen
NVidia GeForce 256 Videokaart
Creative AudioPCI (ES1371,ES1374)(WDM) Geluidskaart
Maxtor 53073U6 Hardeschijf, 40GB
ST330621A Hardeschijf, 27GB
Iiyama A702HT VisionMaster Pro 410 Beeldscherm
Nu werkt verder eigenlijk alles perfect, alleen...ik wil graag upgraden.
Ik zat te denken aan een Intel Pentium 4 processor met een snelheid van minimaal 2.8GHz.
Als ik naar deze processor wil upgraden moet ik natuurlijk ook een ander moederbord hebben.
Welk moederbord zou jij me aanraden, zodat als ik alleen moederbord en processor zou upgraden,
verder alles nog zou werken? En zou ik hierbij ook een andere kast (buitenkant) moeten aanschaffen, gezien de misschien verschillende grootte van het nieuwe moederbord of de afmetingen van waar de slots zitten?
Ik zou graag advies hebben bij deze ugprade.