“An elephant is a mouse with an operating system”
Een win2k3 server suspend je niet.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Er zijn mensen die win2k3 als workstation draaien. (draait sneller als xp en kan meer).BackSlash32 schreef op 08 June 2003 @ 19:00:
Een win2k3 server suspend je niet.
Het is een grote (alternatieve) omweg, I know, maar als een nieuwe toetsenbord binnen je budget ligt zou je daarnaar kunnen kijken. Veel multi-mediatoetsenborden bieden de funtionaliteit waar jij met deze thread om vraagt.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
dat heb ik hier dus op mijn computer, echter de andere computers niet, en voor mijn broertje en moeder ligt het niet int budget/optie om een nieuw toetsenbord te halen.DUX schreef op 08 June 2003 @ 19:20:
Het is een grote (alternatieve) omweg, I know, maar als een nieuwe toetsenbord binnen je budget ligt zou je daarnaar kunnen kijken. Veel multi-mediatoetsenborden bieden de funtionaliteit waar jij met deze thread om vraagt.
verder, mijn moeder wil vanwege een te hoge stroom rekening (4x modaal) dat we onze computers tijdens het eten ed uitzette of suspenden. ook mijn pc (de server). en omdat suspenden beter bevalt dan echt uitzetten, ivm openstaande programma's en t sneller terug zijn waar je was wil ik dus suspenden.
maar ik kan dus aannemen dat er niet een sneltoets is voor suspend. dan blijft dus de vraag hoe associeer je windowstoets+S aan de suspend functie?
“An elephant is a mouse with an operating system”