[winxp/2k3]suspend sneltoets

Pagina: 1
Acties:

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
is er een sneltoets voor suspend? en zoniet is dan windowstoets+S in te stellen als sneltoets voor suspend?
op google gezocht, kon niks vinden over een suspend sneltoets. net als op got.
gezocht op suspend+sneltoets//suspend+shortcut//windowskey

“An elephant is a mouse with an operating system”

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Een win2k3 server suspend je niet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 20:23

Wietse

¯¯¯¯¯

BackSlash32 schreef op 08 June 2003 @ 19:00:
Een win2k3 server suspend je niet.
Er zijn mensen die win2k3 als workstation draaien. (draait sneller als xp en kan meer).

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:00

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Het is een grote (alternatieve) omweg, I know, maar als een nieuwe toetsenbord binnen je budget ligt zou je daarnaar kunnen kijken. Veel multi-mediatoetsenborden bieden de funtionaliteit waar jij met deze thread om vraagt.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
DUX schreef op 08 June 2003 @ 19:20:
Het is een grote (alternatieve) omweg, I know, maar als een nieuwe toetsenbord binnen je budget ligt zou je daarnaar kunnen kijken. Veel multi-mediatoetsenborden bieden de funtionaliteit waar jij met deze thread om vraagt.
dat heb ik hier dus op mijn computer, echter de andere computers niet, en voor mijn broertje en moeder ligt het niet int budget/optie om een nieuw toetsenbord te halen.

verder, mijn moeder wil vanwege een te hoge stroom rekening (4x modaal) dat we onze computers tijdens het eten ed uitzette of suspenden. ook mijn pc (de server). en omdat suspenden beter bevalt dan echt uitzetten, ivm openstaande programma's en t sneller terug zijn waar je was wil ik dus suspenden.
maar ik kan dus aannemen dat er niet een sneltoets is voor suspend. dan blijft dus de vraag hoe associeer je windowstoets+S aan de suspend functie?

“An elephant is a mouse with an operating system”