ik heb een amd thunderbird 800 wat is de normale graden voor dat ding hij staat nu op 950mhz en met spelen van nfs porsche was de temp 57graden advies gevraagd en denormale cpu temp
57 IS vrij warm maar het kan nog wel. Eventueel zou je een betere koeler kunnen overwegen maar als alleen ook gewoon in 'stress' situaties stabiel loopt... gewoon lekker zo laten
..
Verwijderd
CPU's zijn gemaakt om tussen de 40-60 graden te lopen.
Greetz
---------------------------------------------
Celeron 2 667@950 - 1.85 V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB
Greetz
---------------------------------------------
Celeron 2 667@950 - 1.85 V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB
Hmmm een beetje warm naar mijn goesting,
maar mijn TB800 niet overgeklokt naar 950 werd ook tot 64 (stressed) - ja, inderdaad vierenzestig graden.
Ik vond dit niet gezond en heb mij dan een ThermalTake SuperOrb gekocht, en plots zakte dat maximum naar 45
(zwaaaaar onder stress)
Normaal nu op 25->30 graden.
Ik denk dat je best een ander coolertje koopt, maar dat is inderdaad een normale temperatuur met een "low cost" coolertje.
maar mijn TB800 niet overgeklokt naar 950 werd ook tot 64 (stressed) - ja, inderdaad vierenzestig graden.
Ik vond dit niet gezond en heb mij dan een ThermalTake SuperOrb gekocht, en plots zakte dat maximum naar 45
Normaal nu op 25->30 graden.
Ik denk dat je best een ander coolertje koopt, maar dat is inderdaad een normale temperatuur met een "low cost" coolertje.
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life