[HTML - Javascript] Kalender. Sleepfoutje

Pagina: 1
Acties:

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben bezig met een kalender

Alleen nu zit ik met een probleempje.
Je kan dagen selecteren door te klikken en ook door te slepen, en daar zit mijn probleem.
Het selecteren wil wel, maar om ze weer te de-selecteren dmv slepen wil niet, omdat ie dan het plaatje gaat slepen (het rode rondje).
Hoe kan ik dat oplossen? Ik zie even helemaal geen oplossing daarvoor...

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Kun je in de ondrag functie van dat plaatje geen return false zetten. En dan met onmousedown, onmousemove en onmouseup het slepen controleren?

Het is nu wel zo dat als ik iets de-selecteer en ik sleep de muis een eindje en dan de knop los laat, de cursor gaat deselecteren zonder dat ik de muisknop ingedrukt heb. Begrijp je :?

[ Voor 40% gewijzigd door André op 08-06-2003 16:57 ]

Verwijderd

OT: je server is down...

maar wat ik er van begrijp is dat je een kalender hebt waar een rood rondje omheen komt te staan, en bij het deselecteer sleept hij het verkeerde. Ik neem aan dat als je het rondje te pakken hebt, je kunt achterhalen welke dagid daarbij hoort, en vervolgens kun je aan de hand van de dagid de desbetreffende div pakken en die dragable maken...

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Effe om de GoT Knowlegde DB compleet te maken ;)
Het was heel simpel, ondrag="return false".
Iig bedankt jullie 2!!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router