Ik heb sinds kort unreal 2003 en heb em geinstalleerd.. maar toen ik em startte liep hij vast. Ik kreeg de volgende foutmelding:
------------------------------------------------------------------------------------------
UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-19_17.26]
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2609 MHz with 511MB RAM
Video: No Video
General protection fault!
History: UGameEngine::Exit <- InitEngine
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een pentium 4, met 512 MB RAM en 2600 MHz. En een radeon 9600 3d-kaart.
Vanwege de text: "Video: No Video", denk ik dat het misschien aan mijn 3d-kaart ligt. Ik heb een radeon 9600 en ik heb vaker gehoord dat deze problemen gaf bij bepaalde spellen. Ik heb daarom ook al een paar nieuwe drivers voor mijn radeon geinstalleerd, maar dit hielp niet. (het werd alleen erger:S)
Weten jullie hier misschien meer van? Ligt het wel echt aan mijn 3d-kaart of aan wat anders? En hoe kan ik het dan oplossen?
Alvast bedankt.
------------------------------------------------------------------------------------------
UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-19_17.26]
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2609 MHz with 511MB RAM
Video: No Video
General protection fault!
History: UGameEngine::Exit <- InitEngine
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een pentium 4, met 512 MB RAM en 2600 MHz. En een radeon 9600 3d-kaart.
Vanwege de text: "Video: No Video", denk ik dat het misschien aan mijn 3d-kaart ligt. Ik heb een radeon 9600 en ik heb vaker gehoord dat deze problemen gaf bij bepaalde spellen. Ik heb daarom ook al een paar nieuwe drivers voor mijn radeon geinstalleerd, maar dit hielp niet. (het werd alleen erger:S)
Weten jullie hier misschien meer van? Ligt het wel echt aan mijn 3d-kaart of aan wat anders? En hoe kan ik het dan oplossen?
Alvast bedankt.