Ik heb een tijd terug een tv kaart van een kennis van mij gehad(zie topictitle)
Nou had ik die kaart eerst in mijn eigen systeem zitten.. onder Win XP
Draaide alleen onder 1 prog goed.. en dat was Chris TV. Onder andere programma's had ik wel beeld maar geen geluid...
Maar omdat ik het irritant vond om steeds te alttabben heb ik m eruit gehaald..
Nu na 2 maanden ongeveer zit hij in mn 2e systeem.. waarvan de 2e monitor naast de andere staat.. zodat je kan inetten + tv kijken tegelijk..
2e systeem draait onder Win98SE op een P3 667MHz, 256 MB SDRAM, 10 GB HD
Na ff klote had ik die kaart aan de gang, met de drivers van de conceptronic site.. de algemene bt8x8 drivers zagen 2 onderdelen van de kaart niet.. nml de bttuner + btbar
Kheb nu in alle programma's beeld.. maar geen geluid..
onder DScaler kan je dat nergens instellen.. ChrisTV doet het ook zonder geluid... En K!TV ook.. maar in dat laatste programma kan je de parameters instellen
Het enige probleem dus:
Hoe stel ik K!TV in dat hij het geluid van de goeie plek haalt?

hier kan je dus je audioparameters instellen:

Heeft iemand ook deze kaart + andere software draaien.. en wel geluid.. help me out plz
Nou had ik die kaart eerst in mijn eigen systeem zitten.. onder Win XP
Draaide alleen onder 1 prog goed.. en dat was Chris TV. Onder andere programma's had ik wel beeld maar geen geluid...
Maar omdat ik het irritant vond om steeds te alttabben heb ik m eruit gehaald..
Nu na 2 maanden ongeveer zit hij in mn 2e systeem.. waarvan de 2e monitor naast de andere staat.. zodat je kan inetten + tv kijken tegelijk..
2e systeem draait onder Win98SE op een P3 667MHz, 256 MB SDRAM, 10 GB HD
Na ff klote had ik die kaart aan de gang, met de drivers van de conceptronic site.. de algemene bt8x8 drivers zagen 2 onderdelen van de kaart niet.. nml de bttuner + btbar
Kheb nu in alle programma's beeld.. maar geen geluid..
onder DScaler kan je dat nergens instellen.. ChrisTV doet het ook zonder geluid... En K!TV ook.. maar in dat laatste programma kan je de parameters instellen
Het enige probleem dus:
Hoe stel ik K!TV in dat hij het geluid van de goeie plek haalt?

hier kan je dus je audioparameters instellen:

Heeft iemand ook deze kaart + andere software draaien.. en wel geluid.. help me out plz