Toon posts:

Netwerk gamen....

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit op een computer en ik heb connectie met het internet via een gedeelde verbinding via de andere ocmputer. Ik ben dus de tweede in het netwerk.
Bij een maat van me precies hetzelfde. Het probleem is nu dat als ik vanaf mijn computer wil hosten hij niet weet op welk adres hij moet joinen want het gewone ip adres van de connectie werkt niet en het ip van het netwerk kan ook niet.
Wie weet hoe je dit wel moet doen?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Misschien is het handig om te vermelden wat je specificaties zijn, wat je instellingen precies zijn, of je een firewall gebruikt, wat je zelf al geprobeerd hebt :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen firewall, en ik heb geprobeerd om hem te laten joinen op het gewone internet ip, het netwerk ip en ook heb ik geprobeerd hem te laten joinen op mn computernaam en netwerk ip dus zo: BULLET (192.168.0.2) en ook dat werkt niet.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Heb je het linkje van Zap al gelezen? Dat moet je even doen, want dat is de enige manier... Succes!

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
192.168.0.2 is ook een intern netwerk adres, je moet hem dus laten joinen op het ip adres van de host computer (de eerste in het netwerk). Let wel op dat sommige games eisen dat de poorten worden doorgemapt, naar de 2e pc. (daarvoor moet je even de link lezen van Zap)

Mijn Systeem Specs

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik denk dat het poortmapping verhaal alles oplost

je moet de poorten die jouw pc (server) gebruikt allemaal doormappen van je 1ste pc (waar inet op zit) naar de jouwe

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
oh, ok, danku allemaal

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.